قرارداد محكم آبی‌ها با ساپینتو ، دو ساله و مشروط

عکس خبري -قرارداد محکم آبي‌ها با ساپينتو ، دو ساله و مشروط

قرار است «ریكاردو ساپینتو» دو دستیار پرتغالی با خود به ایران بیاورد و باشگاه استقلال نیز یك پیشكسوت را به كادرفنی استقلال اضافه كند.

به گزارش نما، مذاکرات باشگاه استقلال با ریکاردو ساپینتو به ایستگاه پایانی رسید و این مربی پرتغالی در لیگ بیستم‌ودوم هدایت آبی‌پوشان را خواهد گرفت. ریکاردو ساپینتو در ۴۸ ساعت گذشته پای میز مذاکره با مدیران استقلال نشست.

طرفین در روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای با یکدیگر داشتند و در نهایت این مرد پرتغالی با استقلال به توافق رسید و به این پیشنهاد پاسخ مثبت داد تا جانشین فرهاد مجیدی شود.

قرارداد با استقلال به صورت دو ساله و مشروط است، این بدان معنا است که طرفین پس از پایان سال اول در صورت رضایت می‌توانند ادامه همکاری دهند. قرار است ساپینتو دو دستار پرتغالی با خود به ایران بیاورد و باشگاه استقلال نیز یک پیشکسوت را به کادرفنی استقلال اضافه کند.

بیژن طاهری در فصل آینده نیز به احتمال زیاد در نقش سرپرست به فعالیت خود در استقلال ادامه خواهد داد. درباره حضور بهزاد نوشادی، بهزاد غلامپور ظرف روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

رقم قرارداد ساپینتو با دو دستیار خارجی رقم معقولی است و حتی گفته می‌شود از برخی مربیان لیگ برتری کمتر است.

مدیران باشگاه استقلال برای تنظیم قرارداد با ساپینتو تمامی جوانب کار را در نظر گرفته‌اند، این بدان معناست که اتفاقات تلخی که برای استراماچونی رخ داد تکرار نشود. آنها قرارداد را طوری تنظیم کرده‌اند که این مربی نتواند هر طور که خواست قرارداد را فسخ کرده و به راحتی جدا و بابت چند ماه کار کردن میلیاردها توامان پول بگیرد.
منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۳/۳۱

اخبار مرتبط