آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/3/20|6/9/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -مهجوريت انقلابي‌گري در پرتو طلوع محافظه‌کاري
  • عکس خبري -لزوم بصيرت‌افزايي در سنگرهاي انقلابياسلامي

    اختصاصی نما/ به مناسبت هفته تكریم مساجد

    لزوم بصیرت‌افزایی در سنگرهای انقلاب اسلامی

    نظربه اینكه امام جماعات از خواص جامعه هستند و نقش تأثیرگذاری در جامعه دارند، و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مساجد سنگر ارزش‌های انقلابی و اسلامی است

  • عکس خبري -ربناي شجريان بهانه است

    اسماعیل كوثری در گفتگو با نما:

    ربنای شجریان بهانه است

    آن افرادی هم كه دارند این قضیه را پیگیری می كنند و بزرگش می كنند باید گفت رفتار خودشان هم خلاف همان ربنایی است كه شجریان خوانده و اینها به دنبال پخشش هستند.

  • عکس خبري -تمايل بي‌پايان برخي جريان‌هاي داخلي براي تعامل با ايالات متحده

    تمایل بی‌پایان برخی جریان‌های داخلی برای تعامل با ایالات متحده

    نه اتهامات آمریكا علیه ایران موضوع تازه‌ای است و نه اعتراضات صاحب‌نظران و رسانه‌ها درباره آن برای اولین‌بار اتفاق افتاده است. آنچه در این میان عجیب و نگران‌كننده است، تمایل بی‌پایان برخی جریان‌های داخلی برای تعامل با ایالات متحده و نزدیك شدن به كشوری است كه در دوران پسابرجام نیز از اتهام‌زنی به ایران و تهدید جمهوری اسلامی ایران دست برنمی‌دارد و كینه دیرینه خود از ایرانیان را مخفی نمی‌كند.

  • عکس خبري -دبه هاي برجامي آمريکا در راه است

    دبه های برجامی آمریكا در راه است

    محور تبلیغات انتخاباتی نامزدهای آمریكایی، منتفی كردن برجام و تداوم شرایط فشار با حفظ سازوكار تحریم‌ها علیه ایران است. سنا و كنگره آمریكا طرح تصویب چند تحریم جدید علیه ایران را دنبال می‌كنند. ایران از دسترسی به دفاع حقوقی در محاكم قضایی كشور مدعی عدالت و آزادی محروم شد و خبرهای جدید دیگر درباره نحوه مناسبات و رفتار آمریكایی‌ها با جمهوری اسلامی ایران كه همه آنها در یك نقطه مشترك هستند و آن، اینكه خصومت و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار