آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/7/6|9/27/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -گزارش تصويري/جلسه علني امروز مجلس
  • عکس خبري - مهمترين کارکرد  جشنواره مقاومت گردهمايي فيلمسازان مطرح جبهه مقاومت بود

    فیلمسازان خارجی جشنواره بین المللی مقاومت در گفتگو با نما:

    مهمترین كاركرد جشنواره مقاومت گردهمایی فیلمسازان مطرح جبهه مقاومت بود

    امیر سالوس فیلمساز كشور تونس گفت :جشنواره فیلم مقاومت از 2 جهت حائز اهمیت است، نخست اینكه در برخی از كشورهایی كه نمایش فیلم هایی با محوریت مقاومت ممنوع است ، در این جشنواره به خوبی نمایش داده شد و دیگراینكه جشنواره مقاومت یك نگاه بین المللی تازه ای را برای ما به ارمغان آورد .

  • عکس خبري -مهر مروددي بر عملكرد اوزارت نيرو

    مهر مردودی بر عملكرد وزارت نیرو

    وزارتخانه تحت مدیریت آقای چیت‌چیان با وجود آنكه مدت‌هاست از پرداخت بدهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو به نیروگاه‌ها و شركت‌های ایرانی، چون مپنا خودداری می‎كند، تصمیم دارد احداث یك نیروگاه پنج هزار مگاواتی به ارزش سه میلیارد دلار را، آن هم بدون برگزاری مناقصه به شركت تركیه‌ای یونیت اینترنشنال واگذار كند.

  • عکس خبري -دوقطبي کردن جامعه بازي در جورچين دشمنان انقلاب

    دوقطبی كردن جامعه بازی در جورچین دشمنان انقلاب

    سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب در شروع درس خارج فقه خود به قدری واضح بود كه كسانی هم كه از كمترین بینش سیاسی برخوردار باشند و الفبای سیاسی را آموخته باشند، به خوبی درك می‌كنند كه مراد و منظور معظم‌له چه كسی بوده است. به نوعی رهبر معظم انقلاب نظرشان را به طور واضح بیان كردند تا جلوی تحلیل‌های وارونه و انحرافی را سد كنند. اگرچه خوب بود پیش از ورود آقا برخی از افراد و جریان‌های سیاسی، این مصلحت بزرگ را می‌سنجیدند و در یك اقدام پیشدستانه برای جلوگیری از دوقطبی شدن و ایجاد شكاف عمیق در جامعه، اصلاً ورود پیدا نمی‌كردند.

  • عکس خبري -دور باطل نفت در خام فروشي / قراردادهاي جديد نفتي برخلاف اقتصاد مقاومتي است

    حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با نما:

    دور باطل نفت در خام فروشی / قراردادهای جدید نفتی برخلاف اقتصاد مقاومتی است

    متاسفانه خام فروشی سیاست وزارت نفت است و این رویه سالهاست كه ادامه دارد و قرار نیست هم كه اصلاح شود، به طوری كه فروش یك میلیون بشكه نفتی كه در حال حاضر مطرح است تا با طرف خارجی قرارداد آن منعقد شود نیزنوعی خام فروشی است.

آخرین اخبار