آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/9/25|12/15/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -آقاي آهنگران! گنداب فتنه نجاست سياسي نيست؟!

    آقای آهنگران! گنداب فتنه نجاست سیاسی نیست؟!

    محمد علی آهنگران در حالی از رییس جدید بسیج به خاطر استفاده از لفظ نجس سیاسی برای سران فتنه ایراد گرفته كه فراموش كرده ملازمت با متنجس سیاسی ای مانند امریكا موجب آلودگی است.

  • عکس خبري -افتتاحيه بيست و دومين نمايشگاه بين المللي الکامپ

    افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الكامپ

    بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الكامپ - صبح امروز، پنجشنبه ۲۵ آذرماه - با حضور واعظی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - و ستاری - معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

  • عکس خبري -فيلم/  وقتي شير بچه انسان را با بچه خودش اشتباه مي‌گيرد!

    فیلم/ وقتی شیر بچه انسان را با بچه خودش اشتباه می‌گیرد!

    شیری در یك باغ وحش، بچه انسان را با بچه خودش اشتباه می‌گیرد! رفتار این حیوان را در ویدئوی زیر ببینید.

  • عکس خبري -مردم از فرافکني‌هاي دولت خسته شده ‏اند/ دولت با مردم صادقانه صحبت کند/ دولت به مردم در مورد پاسخگو باشد

    نقوی حسینی، در گفتگو با نما:

    مردم از فرافكنی‌های دولت خسته شده ‏اند/ دولت با مردم صادقانه صحبت كند

    عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شاید مردم بپذیرند كه دولت در آغازین سال كاری مشكلات موجود را به دولت‎های گذشته ارتباط دهد اما از سال دوم این‎گونه توجیهات در مورد كم كاری‎های مسئولان دولتی معنا و مفهومی برای مردم ندارد.

  • عکس خبري -معجزه وحدت

    معجزه وحدت

    همزمان با هفته وحدت، در روزهایی كه علمای اهل تسنن و مرجعیت شیعه برای اتحاد میان ملت بزرگ مسلمانان تلاش می‌كنند و ندای برادری سر می‌دهند تا در سایه آن ملت اسلام در برابر دشمنانش بایستد و در مسیر پیشرفت گام‌های بیشتر و بیشتری بردارد! پارلمان كانادا از رهبران تشیع انگلیسی دعوت می‌كند تا در ادعایی خنده‌دار از آنان به‌منظور مقابله با گروه‌های افراطی و تكفیری قدردانی كند!

  • عکس خبري -بودجه آموزش و پرورش کفاف مشکلات اين وزرات خانه را نمي دهد/ وزارت آموزش و پرورش در سال آينده با مشکلات مالي مواجه خواهد شد

    احمدی لاشكی در گفتگو با نما:

    بودجه آموزش و پرورش كفاف مشكلات این وزرات خانه را نمی دهد/ وزارت آموزش و پرورش در سال آینده با مشكلات مالی مواجه خواهد شد

    عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سه سفیر كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روز یكشنبه در كمیسیون انتخاب و جهت بررسی بودجه سال 96 كل كشور را به كمیسیون تلفیق معرفی خواهند كرد.

  • عکس خبري - پيامبر رحمت، پيام‌آور وحدت

    پیامبر رحمت، پیام‌آور وحدت

    ماه ربیع، سرآغاز فصلی نو در جهان اسلام است كه در نیمه آن سالروز میلاد خاتم‌النبیین محمدمصطفی(ص) قرار دارد. هرچند در بین فرق مسلمین درباره روز دقیق تولد پیامبر اعظم(ص) چند روزی اختلاف است؛ اما این اختلاف در تاریخ با اعلان هفته وحدت از سوی جمهوری اسلامی ایران به فرصتی برای تجلی حقیقی اسلام محمدی(ص) بدل گردیده است.

  • عکس خبري -نگذاشتم مسابقات داخلي به تاخير بيفتد

    رییس فدراسیون دو ومیدانی در گفت و گو با نما:

    پایان سردرگمی دو و میدانی كاران در انتخاب مربی

    ما نمی‌توانیم با هیچ مربی بدون مذاكره مستقیم به نتیجه نهایی برسیم. آخرین گامی كه برای انتخاب مربیان خارجی صورت گرفته این بوده كه 20 آذر دو مربی خارجی ازكشورهای اوكراین و لهستان به ایران می‌آیند تا برای دوومیدانی‌كاران رشته‌های سرعت و پرتاب چكش با ما مذاكره كنند و اگر توافق صورت بگیرد آنها هدایت ملی‌پوشان ما را برعهده می‌گیرند

آخرین اخبار