آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/2/20|5/10/2017

اخبار ویژه

  • عکس خبري -ميرسليم چگونه نمره اخلاق گرفت؟

    اختصاصی نما/ میرسلیم و اخلاق

    میرسلیم چگونه نمره اخلاق گرفت؟

    اخلاق اسلامی نامزدها باید در مناظره‌ها اصول و شاكله اصلی و قانونی را رعایت كنند و از اخلاق فراتر نروند. با این وجود بعضاً در مناظره گذشته شاهد بودیم برخی از كاندیداها از اصول اخلاقی پافراتر گذاشته و بدون رعایت حقوق دیگر نامزدها در زمان نامزد دیگر هم سخن می‌گفتند.

  • عکس خبري -کاريکاتور/روي وعده‌هات حساب کردم!!
  • عکس خبري -هدف کوتاه‌مدت دشمن ايجاد آشوب و فتنه در کشور است/اگر با حرف‌هاي خود دشمن را به خود اميدوار کنند انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد

    رهبر انقلاب صبح امروز در دانشگاه امام حسین(ع):

    هدف كوتاه‌مدت دشمن ایجاد آشوب و فتنه در كشور است/اگر با حرف‌های خود دشمن را به خود امیدوار كنند انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه امام حسین(ع) تصریح كردند هدف كوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در كشور است؛ هدف از بین بردن این افتخار بزرگ جمهوری اسلامی است.

  • عکس خبري -برنامه هاي دولت يازدهم در راستاي اقتصاد مقاومتي نبوده است

    احد خیری در گفتگو با نما:

    برنامه های دولت یازدهم در راستای اقتصاد مقاومتی نبوده است

    نماینده هشتمین دوره مجلس شورا ی اسلامی گفت:اقدامات دولت یازدهم در حوزه اقتصادی با بیانات مقام معظم رهبری ودر راستای اهداف اقتصاد مقاوتی و اقدام و عمل نیست.

  • عکس خبري -سمّ مهلک تفرقه توسط نامزد هاي خاص!

    سمّ مهلك تفرقه توسط نامزد های خاص!

    متأسفانه برخی از سیاسیون و جریان‌های سیاسی نگاهی متفاوت از نگاه رهبر معظم انقلاب و مردم را دنبال می‌كنند! سخنان، اقدامات و طرح مباحث وحدت‌شكن كه متأسفانه نشانه‌هایی از آن را می‌توان در كارزار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی مشاهده كرد،

  • عکس خبري -فرانسه در سراشيبي؛ روح «جمهوري» مي‌لرزد؟

    اختصاصی نما:

    فرانسه در سراشیبی؛ روح «جمهوری» می‌لرزد؟

    حال این پرسش مطرح می‌شود كه درنهایت فضای سیاسی حاكم بر جامعه فرانسه به سمت كدام نامزد خواهد رفت؟ می‌توان این‌گونه پاسخ داد كه با توجه به سابقه جبهه ملی كه ازنظر بسیاری از مردم و طیف‌های سیاسی روی كارآمدنشان خطر جدی برای دموكراسی محسوب می‌شود و باارزش‌های جمهوری فرانسه نیز در تضاد است، بنابراین این جریان كمتر می‌تواند در بین طیف‌های سیاسی مختلفی پیدا كند.

  • عکس خبري -گزارش تصويري/بانوي اول فرانسه در قاب تصوير

    گزارش تصویری/بانوی اول فرانسه در قاب تصویر

    «بریژیت ماكرون» همسر «امانوئل ماكرون» ۳۹ ساله، نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ۲۵ سال با او اختلاف سنی دارد. بریژیت كه اكنون بانوی اول فرانسه است در سن ۴۰ سالگی با ماكرون آشنا شد. او معلم تئاتر مدرسه ای بود كه ماكرون ۱۵ ساله در آن تحصیل می كرد.

  • عکس خبري -گزارش تصويري/بانوي اول فرانسه در قاب تصوير

    گزارش تصویری/بانوی اول فرانسه در قاب تصویر

    «بریژیت ماكرون» همسر «امانوئل ماكرون» ۳۹ ساله، نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ۲۵ سال با او اختلاف سنی دارد. بریژیت كه اكنون بانوی اول فرانسه است در سن ۴۰ سالگی با ماكرون آشنا شد. او معلم تئاتر مدرسه ای بود كه ماكرون ۱۵ ساله در آن تحصیل می كرد.

  • عکس خبري -مناظره پاياني  تعيين کننده سرنوشت انتخابات رياست جمهوري است

    مناظره پایانی تعیین كننده سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری است

    كمتر از ۱۰ روز تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها باقی مانده و انتخابات به مقطع زمانی حساس خود رسیده است. بخشی از رأی‌دهندگان كه حدود ۲۰ درصد هستند، هنوز نامزد خود را انتخاب نكرده و به تصمیم نهایی نرسیده‌اند و مشخص است كه نظاره‌گر عرصه رقابت‌های انتخاباتی هستند تا سخنان كدام یك از نامزدهای انتخاباتی یا هواداران آنها بر دل‌شان بنشیند

  • عکس خبري - قلم سخنوران در ستايش  رزمندگان ستودني است/ دختر شينا و دا  کتاب هاي ارزنده  ادبيات پايداري

    گزارش اختصاصی نما از بخش ادبیات دفاع مقدس نمایشگاه كتاب؛

    قلم سخنوران در ستایش رزمندگان ستودنی است/ دختر شینا و دا كتاب های ارزنده ادبیات پایداری

    یك ناشر ادبیات حوزه دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس سرشار از قهرمان پردازی ها و دلاورمردی های رزمندگان حماسه آفرینی است كه در دنیا به مانند این ادبیات پرحماسه خلق نشده است.

آخرین اخبار