نسخه چاپی

مهرعلیزاده: انتقاد به انتصابات دولتی به حق است

مهرعلیزاده گفت: انتقاداتی درباره انتصابات دولت و برخی مسائل داخلی نسبت به دولت وجود دارد كه گوشه ای از این انتقادات به حق است

به گزارش نما به نقل از مهر، محسن مهرعلیزاده، فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای انتخابات مجلس آتی دارید گفت: هنوز برنامه ای ندارم ولی به آن فکر می کنم. هنوز به قطعیت نرسیدم ولی بر روی آن فکر می کنم که احتمالا وارد انتخابات مجلس دهم شوم.

وی با اشاره به اینکه مجلس آینده بدون شک به نفع نظام خواهد بود، افزود: به نظر من بخش قابل توجهی از اطلاح طلب های معتدل و حتی از اصولگراهای معتدل وارد مجلس شده و خط اعتدالی طرفداری از نظام و دلسوزی و کنار گذاشتن دعواها را در مجلس حاکم می کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با ارزیابی عملکرد دولت یازدهم در مدت زمان سپری شده ادامه داد: با توجه به مسائل چندین سال گذشته، نمی توان عملکرد این دولت را منبعث از گذشته ندید.

مهرعلیزاده گفت: با مسائل و مشکلاتی که طی چندسال اخیر فرا روی دولت و مردم بوده عملکرد دولت یازدهم در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و بهداشت مردم خوب بوده و در بعد مسائل خارجی اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به انتقادات نسبت به برخی اقدامات دولت افزود: انتقاداتی درباره انتصابات و برخی مسائل داخلی دولت وجود دارد که گوشه ای از این انتقادات به حق است اما در مجموع باید گفت گذشته ای که آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور در کشور تحویل گرفت بسیار پرچالش بود که برای اصلاح نسبی آن در این مدت یک سال و نیم زحمات بسیاری را کشیده است.

۱۳۹۳/۸/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...