نسخه چاپی

چرا موبایل و لوازم آرایشی تحریم نمی شوند؟!

كارشناس امور زنان و خانواده با بیان اینكه هم‌اكنون در «دفاع مقدس دوم» قرار داریم، گفت: گوشی تلفن همراه و لوازم آرایشی، سلاح‌های دشمن در جنگ فرهنگی با جوانان است كه هیچ‌وقت در لیست تحریم‌ها نیز قرار نگرفته‌اند.

به گزرش نما به نقل از افکارنیوز، عشرت شایق به دفاع مقدس دوم که هم اکنون در آن دوران قرار داریم اشاره کرد و گفت: زمانی ما در دفاع مقدس و جنگ فیزیکی با دشمن قرار داشتیم که در آن جبهه مردان در جلوی میدان رزم حضور داشتند و زنان در پشت صحنه از آنها پشتیبانی می‌کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون باید مسئولان فرهنگی ما به این نتیجه برسند که ما در جبهه دوم و در دفاع مقدس دوم قرار داریم، دشمن از طریق تهاجم فرهنگی جوانان ما را نشانه رفته است در این جبهه زنان در جلوی میدان رزم هستند و مردان باید از آنها پشتیبانی کنند.

شایق ادامه داد: اگر تصور کنیم که دشمن بیکار می‌نشیند و منتظر اقدامات ما می‌ماند تصور اشتباهی است و این تصور ما را به شکست می‌رساند چراکه در مقابل نقشه‌هایی که هر روز از سوی دشمن برای جوانان ما کشیده می‌شود باید اقدامات متناسب فرهنگی و قابل قبول برای جوانان داشته باشیم و اگر آنها برنامه‌های خود را با کامیون به کشور می آورند نباید یکی یکی با دست آنها را دفع کنیم و باید دفع این برنامه‌ها از سوی ما گسترده تر باشد.

این کارشناس امور زنان و خانواده افزود: یکی از ابزارهایی که در مسیر جنگ نرم به راحتی وارد کشور می‌شود گوشی‌های موبایل است که تحریم‌ها هیچ وقت شامل این مورد نمی‌شود و یا مورد دیگر لوازم آرایشی است که ایران جزء کشورهای برتر در استفاده از لوازم آرایش است و باید ریشه یابی کنیم که واردات این موارد چه سودی برای آنها دارد که هیچوقت در لیست تحریم‌های ما قرار نمی‌گیرد؟

شایق اظهار داشت: در حقیقت آنها از این طریق در کشور ما سرمایه گذاری و زمینه‌ سازی می‌کنند تا در موقع مناسب استفاده‌های خود را از این وضعیت ببرند و بعد در دنیا این چهره را از خانواده‌های ما می‌سازند که خانواده‌های ایرانی دچار تزلزل شده است.

وی افزود: باید قبل از آنکه این موضوع به یک بحران تبدیل شود مسئولان، دفاع مقدس دوم را باور کنند و در این مسیر جوانان و خانواده‌ها را آگاه سازند تا در آینده شاهد ورود خسارت‌های فراوان فرهنگی و اجتماعی در کشور نباشیم.

۱۳۹۳/۸/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...