نسخه چاپی

كودك آزاری آهنگساز سابق شبكه رادیویی آمریكا

آهنگساز سابق شبكه رادیویی در امریكا به اتهام كودك‌ آزاری و شكنجه یك پسربچه 11 ساله دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از ایران، به گزارش پلیس «جان بالیو»ی 36 ساله در ظاهر جوان آرام و خوش برخوردی بود که هیچ‌کس از او خشونتی ندیده بود اما قاضی پرونده که او را «گوسفندی در لباس گرگ» می‌داند معتقد است این مرد مشکلات روحی روانی داشته و با شخصیت دومش به خشونت وحشیانه‌ای علیه کودکان می‌پرداخت.





پلیس میشیگان می‌گوید: این جوان شیطان‌صفت را دو هفته پس از مراسم ازدواجش در یک عملیات دستگیری اعضای یک باند تهیه فیلم‌های پورنوگرافی از کودکان بازداشت کرده است. مأموران در جریان بازرسی در خانه این مرد ابزارآلات شکنجه ازجمله 107 زیپ، چندین دستکش چرمی، دو دستبند پلیس، زنجیر و چسب پهن برای بستن دهان و دست‌های کودکان و مجموعه‌ای از تصاویر غیراخلاقی بچه‌ها را پیدا کرده‌اند. در میان وسایل این مرد یک مانکن کودک نیز بود که ظاهراً متهم روش‌های مختلف آزار و اذیت را روی آن آزمایش می‌کرد. علاوه بر این مدارک «بالیو» آلبومی داشت که با عنوان «پسران شیرین» نامگذاری کرده بود و در آن تصاویر پسر 11 ساله‌ای که نخستین قربانی‌اش بود قرار گرفته بود.


این مرد 36 ساله که با جنونی هولناک در یک قتل به جان پسر خردسال افتاده بود لیست بلندبالایی از قربانیانش تهیه کرده بود که با هشیاری پلیس بموقع دستگیر شد. در حال حاضر قاضی پرونده با بررسی شواهد او را به 40 سال حبس محکوم کرده است. ضمناً نام «بالیو» به لیست مجرمان جنسی افزوده شده و او پس از آزادی با ردیاب همواره کنترل خواهد شد. عروس جوان این شکنجه‌گر شیطان‌صفت پس از دستگیری همسرش در حالی که باردار بود تقاضای طلاق کرد.

۱۳۹۳/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...