نسخه چاپی

آمریكا به زانو درخواهد آمد

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به افول شاخصه‌های قدرت نظام سلطه در برابر جبهه مقاومت جهانی تأكید كرد: آمریكا به زانو در خواهد آمد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری که به مناسبت گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ سخن می‌گفت، اظهار داشت: در جریان جنگ تحمیلی جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس رزمندگان اسلام، کشورمان با فراز و نشیب های زیادی مواجه شد، اما نتیجه نهایی و برآیند این دوره، از چنان برکات عظیمی برخوردار است که تا هم‌اکنون جامعه ما و جهان مستضعفان از آن بهره می‌گیرند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که آمریکا و ازنابش را می‌توان شکست داد و این خود یکی از درس‌ها و عبرت‌های تاریخ‌ساز این دوره پرشکوه به شمار می‌آید.

سردار جزایری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و جبهه بزرگ مقاومت به لحاظ توان و عناصر قدرت، قوی‌تر شده اند و در مقابل جبهه خصم به رهبری آمریکا در همه شاخصه‌ها و مؤلفه‌های قدرت، با افول روبرو شده است؛ البته یک واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد و آن، قدرت رسانه ای و پروپاگاندای غرب است که تلاش می‌کند همچنان قدرت خود را به رخ دیگران بکشد و به این وسیله از طریق تاکتیک مرعوب‌سازی، سیاست ها و برنامه‌های نامشروع خود را پیش ببرد و متأسفانه در کشور ما هم عده ای در تله تبلیغات دروغین رسانه ای صهیونیستی و غربی گرفتار شده‌اند.

۲ رویکرد در داخل کشور در زمینه «رابطه با آمریکا» / شرط اعتماد به نظام آمریکا

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور، با اشاره به رویکردهای موجود در رابطه با موضوع ارتباط با آمریکا بیان داشت: در مورد روابط با آمریکا با دو گروه افراد مواجه هستیم؛ عده ای که در تور تبلیغات و عملیات روانی رسانه‌های استکباری گرفتار شده اند و عده ای دیگر که آدرس آنها را باید از طریق سرویس‌های بیگانه جستجو کرد.

وی در ادامه گفت: ملت ایران هرگز زخم‌های وارده ناشی از جنایات امثال انگلیس و آمریکا و هم پیمانانشان، بر پیکر خود را فراموش نمی‌کند و به درستی می‌داند تا حاکمیت زر و زور و تزویر، ناشی از تفکرات و اندیشه‌هایی که زیرساخت ها و مبانی حکومت را در این کشورها شکل داده تغییر نکند، هرگونه اعتماد به این دولت‌ها ورود در ورطه استحاله و نابودی است.

سردار جزایری با تأکید بر اینکه در جهان امروز سیستم های ابرسرمایه‌داری و صهیونیزم بین‌الملل همه تلاش خود را معطوف بلعیدن کشورها می‌کنند، گفت: در چنین شرایطی کشورهای آزاده هر لحظه باید بر قدرت و توان خود در همه عرصه‌های قدرت بیفزایند و تجربه موفق انقلاب اسلامی نیز به درستی حاکی از آن است که رژیم‌های سلطه‌گر و آمریکا در برابر این اراده پابرجا به زانو درخواهند آمد.

معاون امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تأکید کرد: با توجه به ویژگی‌های استکباری آمریکا، با این کشور رابطه برقرار نمی‌شود.

۱۳۹۳/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...