نسخه چاپی

ایرانیان ثابت كردند كه آمریكا دست بسته است

عکس خبري - ايرانيان ثابت کردند كه آمريكا دست بسته است

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه اعلام كرد: این شكوه حضور كه پر خروش تر از سنوات قبل بود اثبات كردكه این ملت آزاد بوده و این آمریكای مستكبر است كه دستانش بسته است.

به گزارش نما به نقل از مهر، سازمان بسيج مستضعفين در پي حضور ها ميليوني امت ولايتمدار ايران اسلامي در يوم الله 22 بهمن ماه پيام تشكري را به شرح ذيل صادر كرد.


بسم الله الرحمن الرحيم
وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ

حضور مقتدرانه و پرشكوه آحاد مردم شريف و ولايت مدار ايران اسلامي در راهپيمايي غرور آفرين و عزت بخش يوم الله 22بهمن ماه، بار ديگر نشان داد كه اين امت آزادي خواه و استقلال طلب همواره با ايستادگي و مقاومت سلحشورانه ي خويش تا پاي جان به آرمان ها و فضايل ناب انقلاب اسلامي پايبند بوده و نه تنها گذشته ايام موجب شكاف ميان نسل هاي مختلف مي گردد بلكه ارزش هاي والاي ولايت، روح و جان گذشتگان و آيندگان را مسخّر افكار آسماني پير و مراد جماران و سيد خراسان نموده است.

اين شكوه حضور كه پر خروش تر از سنوات قبل بود اثبات نمود كه اين ملت آزاد بوده و اين آمريكاي مستكبر است كه دستانش بسته است. اين شيطان بزرگ است كه با ضربه ي متقابل ملت ايران، در منجلاب گير كرده و به اضمحلال نهايي اش و تحقق شعار پر شور «مرگ بر آمريكا» نزديك نزديك شده است.

البته حضور در صحنه هاي انقلاب به ويژه راهپيمايي روز گذشته زير برف و باران و گرد و غبار از زن و مرد تا پير و جوان، بار ديگر مسئوليت مسئولان عالي نظام را يادآوري مي كند تا ضمن قدرشناسي؛ سرعت پيشرفت همه جانبه ي كشور را به ويژه در حوزه اقتصادي با تحقق بدون ذره اي توقف "اقتصاد مقاومتي" دو صد چندان نموده و چشم را بر ظرفيت هاي داخلي بدوزند. ظرفيت هايي كه هر گاه به آن توجه شد نه تهديد و تحريم و نه زورگويي و باج خواهي سر سوزني اثر نكرده و موجب توقف زياده خواهي ها و افزون طلبي هاي بيگانه شد.

در پايان، ضمن اداي شكر و سپاس الهي به پاس حيات مان در سرزمين مقدس اسلامي ايران از رهنمودهاي حكيمانه و مدبرانه امام خامنه اي عزيز دامت بركاته در تعيين مسير مذاكرات، خداوند سبحان را شكر نموده و به پاس نعمت بي بديل ولايت و رهبري دانشمندي حكيم و فرزانه بر خود مي باليم. همچنين از يكايك امت شهيد پرور و مردم خداجوي ايران اسلامي كه بار ديگر با حفظ وحدت ملي و انسجام اسلامي خويش اميد و بهجت قلبي را در اذهان و افكار آزاد انديشان عالم به ويژه ملت هاي به پا خواسته در بيداري اسلامي تقويت نموده و موجب يأس و نوميدي قلوب كريه نظام سلطه گرديدند تشكر و قدرداني نموده و دست به دعا بر مي داريم كه "اللهم عجل لوليك الفرج"

سازمان بسيج مستضعفين
23 بهمن

۱۳۹۳/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...