نسخه چاپی

حسینی:

"دا" در آمریكا چه وضعی دارد؟!

راوی كتاب "دا"گفت:حسینی: كتاب "دا" در آمریكا به چاپ دوم رسید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جشن بزرگ دختران آفتاب (تجلیل از هفت بانوی قهرمان دفاع مقدس) معصومه رامهرمزی، مریم کاتبی، سید زهرا حسینی، فاطمه ناهیدی، خدیجه میرشکار و افسانه قاضی‌زاده همسنگر شهید متوسلیان عصر امروز در باشگاه دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد.

سید زهرا حسینی راوی کتاب "دا" در این مراسم طی سخنانی، اظهار داشت: حدود 20 سال سکوت کردم و دوست نداشتم خاطراتم را بیان کنم ، چرا که فکر می‌کردم اگر خاطراتم را جایی تعریف کنم، ریا می‌شود. نمی‌دانستم که انتقال این خاطرات به نسل امروز ضروری است.

وی ادامه داد: دربرهه‌ای که متأسفانه همه چیز زیر سوال رفت و تمام رشادت‌ها و فداکاری‌ها به گونه‌ای جنگ طلبی تلقی شد، احساس کردم وظیفه من دفاع از هشت سال دفاع مقدس است و این امر میسر نبود جز با نگارش این خاطرات که با کمک سیده اعظم حسینی بعد از 7 سال موفق شدیم خاطرات را مکتوب کنیم.

راوی کتاب "دا" افزود: کتاب "دا" پرتیراژترین کتاب در طول تاریخ ادبیات کشور است و توسط یک مترجم آمریکایی به زبان انگلیسی ترجمه شده و فعلاً در آمریکا به چاپ دوم رسیده است.

حسینی تصریح کرد: این موضوع جز کار خدا نمی‌تواند باشد چرا که کتابی که ضد نظام منحط آمریکایی است که توانسته توسط یک آمریکایی به قلب آمریکا برود و مردم بدانند که دولت جنایت‌کار آمریکا در حق ملت ما چه اجحافی کرده است.

۱۳۹۳/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...