نسخه چاپی

والیبالیست‌های جوان به آمریكا می‌روند

تیم ملی والیبال جوانان ایران برای برگزاری یك مرحله اردوی آماده‌سازی اوایل شهریورماه به آمریكا سفر می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان از 18 فروردین ماه با حضور 19 بازیکن آغاز خواهد شد. بر اساس صحبت‌های انجام شده، حضور مسعود آرمات و عباس‌علی میرحسینی به عنوان مربیان، طاهر گرافر (مربی بدنساز) و میرابوالفضل معصوم‌زاده به عنوان پزشک در تیم جوانان قطعی است و اسامی سایر اعضای کادر فنی و محل برگزاری نخستین اردو نیز به زودی اعلام خواهد شد.

حریفان ایران برای مسابقات قهرمانی جهان بعد از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده اروپا و قرعه‌کشی رقابت‌های جهانی مکزیک مشخص می‌شوند و بر اساس گروه‌بندی انجام شده بازی‌های دوستانه بین‌المللی تیم جوانان برنامه‌ریزی خواهد شد.

همچنین در راستای درخواست رئیس فدراسیون والیبال آمریکا برای گسترش همکاری‌های ورزشی و نزدیکی این کشور به محل برگزاری مسابقات جهانی، تیم والیبال جوانان از اول شهریورماه اردوی یک هفته تا 10 روزه در آمریکا خواهد داشت و با تیم والیبال جوانان این کشور کمپ مشترک برگزار خواهد کرد. به گفته اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان فاصله مکزیک با ایران بسیار زیاد است و ضرورت دارد برای ایجاد شرایط مناسب آب و هوایی و جغرافیایی برای بازیکنان، تیم زودتر به مکزیک اعزام شود. به همین دلیل با پیشنهاد اردوی آمریکا موافقت شده است.

مسابقات والیبال قهرمان جوانان پسر جهان از 21 شهریورماه 1394 به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...