نسخه چاپی

16 والیبالیست ایران عازم فنلاند می‌شوند

16 ملی‌پوش برای بازی‌های دوستانه با فنلاند و جمهوری چك به این كشورها اعزام می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، اردوی تیم ملی والیبال که از 15 فروردین ماه در دو گروه الف و ب آغاز شده است تا 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و در پایان این مرحله از اردوی آماده‌سازی 16 بازیکن آماده این دو گروه برای حضور در دیدارهای تدارکاتی با فنلاند و جمهوری چک انتخاب خواهند شد.

اسکواکی و صربستان نیز علاقمند به انجام دیدارهای تدارکاتی با ایران هستند که برنامه اردوی جمهوری چک به آنان اعلام شده است تا اگر بتوانند راهی این کشور شوند و همزمان با اردوی ایران دیدارهای دوستانه با ملی‌پوشان ایران داشته باشند.

تیم ملی والیبال ایران روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه 24، 25 و 26 اردیبهشت ماه در سه دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف فنلاند می‌رود. کاروان تیم ملی ایران 27 اردیبهشت ماه نیز راهی جمهوری چک خواهد شد.

در پایان اردوی جمهوری چک تیم ملی ایران راهی کشور آمریکا خواهد شد تا در نخستین مسابقه به مصاف تیم والیبال این کشور برود. 14 بازیکن از 16 بازیکن تیم را در سفر به آمریکا همراهی می کنند و دو بازیکن از جمهوری چک به تهران خواهند آمد تا در تمرینات گروه ب تیم ملی کار خود را دنبال کنند.

تیم ملی والیبال ایران به وقت تهران بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه با تیم ملی والیبال آمریکا در چارچوب هفته نخست لیگ جهانی سال 2015 مسابقه خواهد داشت. ملی‌پوشان ایران دوشنبه شب یازدهم خرداد راهی لهستان خواهند شد.

تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه، پنجم و ششم خردادماه به مصاف تیم ملی لهستان می رود و روز یکشنبه هفتم خردادماه راهی شهر کازان روسیه خواهد شد تا به مصاف ملی پوشان این کشور برود.

۱۳۹۴/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...