نسخه چاپی

علی دایی: چرا ذخیره‌ها به تیم ملی دعوت می‌شوند؟

به گزارش نما به نقل از همشهری ورزشی، دایی معتقد است تیم‌های دسته دومی فوتبال ایران هم توانایی شکست دادن گوام و ترکمنستان را دارند. این گفتگو را بخوانید:

- در حال حاضر شرایط تیم‌تان چطور است؟
خوشبختانه تیم تمرینات منظمی درپیش گرفته و تمامی بازیکنانم به خوبی و باانگیزه در تمرینات حضور پیدا می‌کنند و خودمان را آماده می‌کنیم تا در دیدار برابر ذوب‌آهن به میدان برویم.
- ذوب‌آهن حریف سختی برای شما خواهد بود، این‌طور نیست؟
ذوب‌آهن امسال یکی از تیم‌های خوب لیگ است که فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد و بعد از پیروزی که در جام حذفی برابر پرسپولیس به دست آورد مطمئنا با روحیه به مصاف ما خواهد آمد اما ما هم امسال تیم قدرتمندی هستیم و تمامی بچه‌ها با جان و دل برای تیم بازی می‌کنند و مطمئنا دیدار زیبایی خواهیم دید.
- تعطیلات لیگ به تیم شما آسیب نمی‌زند؟
تعطیلات قبلی به نفع ما تمام شد زیرا تمرین نکرده بودیم، آماده‌سازی خوبی نکرده بودیم و بچه‌ها از لحاظ بدنی مشکل داشتند و در تعطیلات قبلی این فرصت را پیدا کردیم تا تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و به نفع ما تمام شد اما این تعطیلی به ضرر ما تمام شد زیرا به روند پیروزی افتاده بودیم و تمامی بازیکنانم بسیار خوب کار می‌کردند اما چون این تعطیلی که به خاطر بازی‌های تیم ملی اتفاق افتاد برای همه تیم‌های لیگ است به نظرم دیگر فرقی نمی‌کند و باید با آن کنار بیاییم و فقط تمریناتمان را ادامه بدهیم تا با قدرت رقابت‌های لیگ را پیگیری کنیم.
- در نیم‌فصل به دنبال جذب بازیکن خواهید رفت یا با همین بازیکنان ادامه می‌دهید؟
من از شرایط تیم راضی هستم و تیم هم بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و همان‌طور که دیدید در رقابت‌های لیگ هم نتایج بسیار خوبی کسب کردیم اما سعی خواهیم کرد که در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم.
- تیم ملی هم که توانست ترکمنستان را شکست دهد.
از قبل هم مشخص بود که ایران می‌تواند ترکمنستان را شکست دهد و این نتیجه که رقم خورد اصلا تعجب‌برانگیز نبود. ما اگر قرار باشد به فکر ترکمنستان و گوام باشیم دیگر واویلای فوتبال ایران را باید خواند.
- شما اخیرا از تعطیلی‌های زیاد لیگ به خاطر تیم ملی انتقاد کرده بودید.
اصلا به نظر من هیچ‌کدام از این تیم‌هایی که در گروه ایران حضور دارند در حد تیم‌های باشگاهی دسته دوم ما نیستند و همین تیم‌های باشگاهی هم با اختلاف، این تیم‌ها را شکست می‌دهند و اصلا بردن تیم‌هایی مانند ترکمنستان و گوام کار شاقی نیست.
- در یکی‌ دو هفته گذشته، هجمه زیادی علیه کی‌روش بابت دعوت نکردن رحمتی به راه افتاده که این هجمه با اشتباهی که علیرضا حقیقی در بازی مقابل ترکمنستان انجام داد بیشتر شد. نظر شما در این‌باره چیست؟
این چیزی بود که خود کی‌روش تصمیم گرفت و در مورد آن باید خودش پاسخگو باشد و راجع به این مسائل من صحبت خاصی نمی‌کنم.
- علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در جواب اظهارات شما مبنی بر اینکه چرا سال گذشته و در زمان دایی نسبت به داوری معترض نمی‌شدید گفت که آن موقع سرپرست نبوده.
ایشان زمانی که من به عنوان سرمربی پرسپولیس فعالیت می‌کردم جزو هیأت مدیره بود و در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد و به عنوان هیأت مدیره می‌توانست حداقل مصاحبه کند و حرف بزند که من لااقل بگویم ایشان به فکر تیم هست اما همین کار را هم نکرد.
- یعنی می‌خواهید بگویید طاهری دوست نداشت شما نتیجه بگیرید؟
اصلا طاهری کی هست که من بخواهم به او فکر بکنم یا در موردش صحبت کنم. من اصلا در مورد این آقا هیچ حرفی ندارم.
- وزیر ورزش هم در خصوص داوری‌های این فصل علیه پرسپولیس دستور پیگیری داد.
من دیگر کاری نه به وزیر دارم نه به طاهری. من الان در تیم صبا حضور دارم و به تیمم فکر می‌کنم و وقتم را با این حرف‌ها هدر نمی‌دهم. برایم جالب است که حالا همه غصه پرسپولیس را می‌خورند اما سال گذشته اصلا چیزی نمی‌دیدند.
- در مورد خداحافظی فریدون زندی چه نظری دارید؟
برای فریدون آرزوی موفقیت می‌کنم. زندی یکی از بچه‌های بسیار خوبی بود که من شناختم و به نظرم با آمدن به تیم ملی شاید خیلی از فرصت‌هایش را از دست داد و امیدوارم در ادامه زندگی‌اش موفق باشد.
- به عنوان سوال آخر به نظر می‌رسد رابطه‌تان با کی‌روش سرد شده است.
نه؛ من هیچ مشکلی با کی‌روش ندارم. چیزی که من می‌خواهم بگویم این است که وقتی بازیکنان فیکس و با استعداد خوب تیم‌ها دعوت نمی‌شوند اما بازیکنان ذخیره به تیم ملی دعوت می‌شوند لابد یک جای کار مشکل دارد. ما الان تعداد زیادی بازیکن داریم که در تیم‌های خود فیکس بازی می‌کنند و کیفیت بالایی دارند اما به تیم ملی دعوت نمی‌شوند و به جای آنها بازیکنانی دعوت می‌شوند که در تیم خودشان هم بازی به آنها نمی‌رسد؛ مشکل من این است.

۱۳۹۴/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...