نسخه چاپی

دستگیری متهم با 21 فقره سرقت در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران كلانتری 12 قائم شهرستان یزد یك سارق حرفه‌ای را با 18 فقره سرقت داخل خودرو و سه فقره سرقت اتومبیل شناسایی و دستگیر كردند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس استان یزد، سرهنگ منوچهر نصیری اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت های متعدد داخل خودرو در بافت قدیمی شهر یزد، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت کلانتری 12 قائم با انجام تلاش شبانه روزی در محل های وقوع جرم و مکان‌هایی که احتمال سرقت می‌رفت، موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شدند.

نصیری با اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران پلیس، متهم 38 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم در اداره پلیس به 18 فقره سرقت داخل خودرو و سه فقره سرقت اتومبیل و همچنین مخفی کردن اموال سرقتی در مغازه اش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به کشف تمامی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم و تحویل این اموال به مالباختگان خاطرنشان کرد: سارق به همراه پرونده ارتکاب 21 فقره سرقت به دادسرا معرفی شد.

نصیری به شهروندان توصیه کرد که شهروندان اموال و وسایل با ارزش خود را در خودرو رها نکنند و همواره از وسایل ایمنی ضدسرقت برای خودروهای خود استفاده کنند.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...