نسخه چاپی

حمایت ۵۷ درصد آمریكایی‌ها از ممنوعیت ورود مسلمانان

نتیجه نظرسنجی موسسه «راسموسن ریپورتس» در آمریكا نشان می‌‎دهد كه ۵۷ درصد از آمریكایی‌ها، از موضع رئیس‌جمهور این كشور در ممنوعیت ورود اتباع هفت كشور اسلامی حمایت می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، در حالی که انتقادات بین‌المللی درباره ممنوع‌الورودی اتباع هفت کشور اسلامی دیگر به آمریکا ادامه دارد، یک شرکت نظرسنجی آمریکایی درباره موضع آمریکایی‌ها نسبت به این موضوع نظرسنجی کرده است.



موسسه نظرسنجی «راسموسن ریپورتس» که در سال 2003 دفتر مرکزی آن در نیوجرسی آمریکا تاسیس شده، در تازه ترین اقدامش درباره نظر آمریکایی‌ها در خصوص ممنوعیت ورود اتباع ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی نظرسنجی کرده است.



به گزارش پایگاه خبری هیل، 57 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی ابراز داشتند که از توقف موقت ورود مهاجران و اتباع هفت کشور اسلامی مدنظر دونالد ترامپ حمایت می‌کنند.



33 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی هم گفتند که مخالف چنین اقداماتی هستند و 10 درصد هم درباره این موضوع گفتند که هنوز نظرشان درباره حمایت یا مخالفت، قطعی نشده است.



موسسه «راسموسن ریپورتس» این نظرسنجی را به صورت تلفنی از هزار آمریکایی از 25 ژانویه تا 26 ژانویه با حاشیه خطای سه درصدی گرفته است.

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...