نسخه چاپی

هانی زاده در گفتگو با نما مطرح كرد:

وحشت مكرون از افزایش جمعیت مسلمانان فرانسه/ گستاخی مكرون به ساحت پیامبر اسلام(ص) در جهت كندكردن روند اسلام گرایی در فرانسه است

عکس خبري -وحشت مکرون از افزايش جمعيت مسلمانان فرانسه/  گستاخي مکرون به ساحت پيامبر اسلام(ص) در جهت کندکردن روند اسلام گرايي در فرانسه است

كارشناس مسائل منطقه گفت: علت اینكه مكرون از اهانت كنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) حمایت می كند به خاطر این است كه او از اعضای اصلی فراماسونری شاخه محسوب می شود و روحیه ضددین و ضداسلامی دارد.

حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با خبرنگار نما، درباره حمایت مکرون از توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: نهاد حاکمیتی فرانسته تحت تأثیر دو نهاد فراماسونری شاخه پاریس و آژانس یهود است. فراماسونرها به شدت با دین مخالفت دارند و خود امانوئل مکرون هم وابسته به فراموسنری شاخه پاریس است.
وی افزود: یک جریان تند ضداسلام ‌گرایی در فرانسه وجود دارد و ازآنجایی که بسیاری از نخبگان فرانسوی در طول سال های گذشته، مخصوصاً آنهایی که به لابی صهیونیستی و فراماسونری فرانسه گرایش دارند، هشدار داده اند که اگر شرایط به همین گونه ادامه یابد، جمعیت مسلمانان در سال 2050 بیشتر از مسیحیان فرانسه خواهد بود.
کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه جریان سازی ها علیه مسلمانان فرانسه در چهارچوب یک سناریو تعریف شده است، گفت: هدف از این سناریو این است که مسلمانان اروپا به خصوص مسلمانان فرانسه را که جمعیتشان بیش از هشت میلیون نفر است، وادار به واکنش و یا آنها را تحریک بکنند تا بهانه ای برای اخراج مسلمانان از فرانسه فراهم شود تا مبادا جمعیت مسلمانان در آینده در این کشور افزایش یابد.
هانی زاده با بیان این مطلب که مکرون حامی فراماسونری و عضو ارشد فراماسونری ضددینی و لائیک است، تأکید کرد: او در تقابل با اسلام خواهی در فرانسه است و به همین دلیل اخیراً ملت لبنان که دو‌سوم مردم این کشور مسلمان هستند، واکنش تندی نسبت به پشتیبانی مکرون از جریان های ضداسلامی از خود بروز دادند که نمونه آن تظاهرات ضدفرانسوی است.
به گفته او؛ اقدام اخیر مکرون نشان داد که فرانسه جایگاه خود را در آینده منطقه و به خصوص کشور لبنان از دست داده است، حتی در طایفه مارونی ها هم نسبت به اقدام مکرون واکنش نشان دده اند.

۱۳۹۹/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...