نسخه چاپی

سردار جوانی در گفتگو با نما:

راه سعادت ملت ها از مسیر تعامل با دشمن عبور نمی‌كند/ مذاكره با آمریكا درمقطع فعلی اشتباه راهبردی است

عکس خبري -راه سعادت ملت از مسير تعامل با دشمن عبور نمي‌کند/  مذاکره با آمريکا درمقطع فعلي اشتباه راهبردي است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ كشوری نمی تواند در هم‌زیستی با طاغوت و تبعیت از طاغوت به سعادت دست یابد و این را تاریخ هم اثبات كرده است.

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: مسلمین برای موفقیت و رسیدن به پیروزی ها باید در مقابل طاغوت زمان خود بایستند؛ چون طاغوت نیرویی است که می خواهد بر جوامع بشری سلطه پیدا کند و آنها را به بردگی بگیرد. امروز آمریکا مصداق طاغوت زمان است؛ لذا به همین دلیل روز 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده و شعار مرگ بر آمریکا سر داده می شود.

وی افزود: هیچ کشوری نمی تواند در هم‌زیستی با طاغوت و تبعیت از طاغوت به سعادت دست یابد و این را تاریخ هم اثبات کرده است. آن ملت هایی موفق و سربلند هستند که با اراده قوی و مستحکم مقابل آمریکا بایستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در 41 سال گذشته خلق و خوی استکباری خود را به نمایش گذاشته است، تأکید کرد: امروز نیاز نداریم که ثابت کنیم آمریکا یک کشور استکباری و به دنبال سلطه است؛ چون از رفتار مستکبرانه این کشور می تواند به روحیه استکباری آمریکا پی برد.

جوانی گفت: وقتی آمریکایی ها بحث نظم نوین جهانی را مطرح کردند، حداقل 100 سال رهبری آمریکا بر جهان را طلب می کردند تا ارزش های آمریکایی و اراده خود را بر دیگر ملت ها تحمیل کند و اگر ملتی ارزش های آمریکایی را بپذیرد، باید تن به خفت و تسلیم دهد و از استقلال و ارزش های دینی و ملی خود دست بردارد و کاملاً مطیع و برده آمریکا شود.

وی ادامه داد: امروزه شعار مرگ بر آمریکا در خود این کشور طنین انداز شده است و ملت آمریکا از نظام سرمایه داری حاکم بر این کشور خسته شده اند؛ لذا وقتی در ایران شعار مرگ بر آمریکا سر داده می شود جوانان ما باید بدانند که این شعار به معنای مرگ بر زورگو و مرگ بر مستکبر است؛ مستکبر و ظالمی که ملت خودش را هم به ستوه آورده است.

این مسئول ارشد نظامی با اشاره به اینکه امروز در کشور برخی خواهان انصراف از مبارزه با استکبار هستند، گفت: این جمعیت کم، خواهان این است که به سمت مذاکره با آمریکا حرکت کنیم و با این کشور همراه شویم تا دست از فشارها و تهدیدات بردارد و نیز از این طریق مشکلات داخلی رفع شود، اما این راه یک اشتباه راهبردی است که پیش روی ملت ایران می گذارند؛ چون اساساً آمریکایی ها در همه حالت ها مخالف پیشرفت ایران هستند و مانع آن خواهند شد.

جوانی خاطرنشان کرد: هرگونه مذاکره با آمریکا آن هم در شرایط فشار، یک اشتباه بزرگ است و باید مدنظر قرار داد که در این شرایط نه تنها مشکلات حل خواهد شد، بلکه بر دامنه مشکلات هم افزوده می شود.

وی یادآور شد: ملت لیبی تحت فشار به مذاکره با آمریکا تن داد که سرنوشت این کشور را امروز مشاهده می کنیم و حتی در قضیه برجام تجربه کرده ایم که آمریکایی ها مذاکره را برای مذاکره می خواهند تا در هر مذاکره ای اراده خودشان را به ملت ایران تحمیل کنند تا از طریق تحمیل اراده ابزارهای قدرت و اراده ملت ایران را بی اثر سازند.

۱۳۹۹/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...