نسخه چاپی

دولت تدبیر و امید بعد هشت سال حكومت هنوز منتظر ترحم آمریكا است

دولتمردان منتظر ترحم بایدن!

عکس خبري -دولتمردان منتظر ترحم بايدن!

اگر به تاریخ گذشته نگاهی بیندازیم می بینم كه عمده تحریم‌های اعمال شده بر ضد كشورمان در دوره دموكرات‌ها بوده است.

جمهوری اسلامی در طول این 40 سال تجربه ی دشمنی و تقابل با دو حزب جمهوری خواه و دموکرات را دارد اما برخی از جریان های سیاسی در داخل از کشور به دشمنی های گذشته توجهی ندارند و با توجیه های گوناگون امیدواری کاذب به جامعه القا می‌کنند. اما اگر به تاریخ گذشته نگاهی بیندازیم می بینم که عمده تحریم‌های اعمال شده بر ضد کشورمان در دوره دموکرات‌ها بوده است.
برای مثال، واردات نفت خام یا محصولات مشتق شده از نفت تصفیه شده ایران به امریکا را ممنوع اعلام کرد. همچنین عملیات نظامی «پنجه عقاب را » انجام داد که با طوفان شن در طبس به شکست انجامید. در زمان کلینتون، رئیس‌جمهور بعدی دموکرات ها ، تحریم‌های متعددی علیه ایران وضع شد که معروف‌ترین آن قانون داماتو بود. اوباما، تصویب قوانین سیسادا و تحریم ایران در سنای امریکا و گنجانده شدن تحریم نفت و بانک مرکزی ایران را برای قطع کامل روابط مالی و نفتی کشورمان انجام داد
اینکه مسئولین در راس کشور و برخی از جریان های سیاسی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات را مذاکره با امریکا می دانند و برای اینکه مردم آن را قبول و باور کنند در روز و ماه‌های منتهی به انتخابات آمریکا، گرانی بر مردم را تحمیل کنند و بعد با کاهش دادن قیمت‌ها این موضوع به مردم القا شود که فرق اساسی بین ترامپ و بایدن وجود دارد، گناهی بزرگ و غیر قابل بخشش است چرا که با همین شیوه و مذاکرات برجام کشور را چندین سال به عقب راندند و دستاوردهای هسته ای را نابود کردند حال میخواهند کشور و ملت را بار دیگر معطل روی کار آمدن بایدن و نگاه ترحم‌آمیز او به ایران نگه می‌دارد.

۱۳۹۹/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...