نسخه چاپی

واكنش خانم نماینده به انتشار عكس جنجالی+عكس

عکس خبري -واکنش خانم نماينده به انتشار عکس جنجالي+عکس

نماینده خانم مجلس مصر بعد از جنجال آفرینی در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا واكنش نشان داد.

به گزارش نما، تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران پنجشنبه گذشته در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ به مصاف کامرون رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برنده این بازی شود.

در این بازی جنجالی که کی روش به دلیل اعتراض شدید به داور اخراج شد در روی سکوهای ورزشگاه و در میان هواداران مصری یک خانم نماینده جنجال آفرین شد.

امیره العدلی نماینده مجلس مصر در این بازی در روی سکوهای تیم ملی کشورش حضور داشت و تصویری از او هنگام سیگار کشیدن منتشر شد که در چند روز گذشته در فضای مجازی و رسانه ها جنجال آفرین شد.

بالاخره نماینده خانم مجلس بعد از جریان سازی به دلیل سیگار کشیدن به این فضاسازی پاسخ جنجالی داد و در صفحه اجتماعی اش، نوشت: خب الان، از شر داستان و پیام های زیاد خلاص شدیم. بله این عکس من است..من به موضوع آزار و اذیت علاقه ای ندارم. سیگار می کشم و سالهاست که این کار را می کنم و اصلا پنهانش نمی کنم!

وی افزود: سیگار را رها نمی کنم و تازه کار هستم. کسی دوست دارد سیگار بکشد ولی یک عادت بد برای سلامتی است اما آن را دوست دارد.کسی که دوست دارد غذای چرب بخورد، مانند سیگاری ها، در مورد سلامتی اشتباه کرده اما آن را دوست دارد.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...