نسخه چاپی

لطیفی: این استقلال باج نمی‌دهد/ به خاطر كم‌كاری بازیكنانم استعفا دادم

عکس خبري -لطيفي: اين استقلال باج نمي‌دهد/ به خاطر کم‌کاري بازيکنانم استعفا دادم

پیشكسوت استقلال گفت: الان وقت آن است كه سیاوش یزدانی اسامی آنهایی كه به او قول داده بودند كارش را درست می كنند معرفی كند

به گزارش نما، علی لطیفی بازیکن اسبق استقلال، درباره اتفاقاتی که برای سیاوش یزدانی رخ داده و حالا بدون اینکه بتواند به تیمی منتقل شود باید ماه ها بیرون از فضای فوتبال بماند اظهاراتی را مطرح کرد:

خبر دارید چه اتفاقی برای سیاوش یزدانی افتاد و باید بدون اینکه در تیم فوتبالی عضویت داشته باشد به خدمت سربازی برود؟

متأسفانه کسی به عاقبت بازیکن فکر نمی‌کند. کسی فکر نمی‌کند چه بلایی قرار است بر سر بازیکن بیاید. حتی حاضرند به خاطر "یک بازی" با سرنوشت یک فوتبالیست بازی کنند. بارها دیده ام، به چشم دیده ام، مربی بوده که بازیکنش مصدومیت داشته ولی به خاطر یک مسابقه او را به زمین فرستاده و فوتبالش را نابود کردند. امروز هم فوتبال سیاوش یزدانی به خاطر همین مسائل نابود شد.

چطور! مگر چه اتفاقی افتاده که شما از آن خبر دارید؟

من نه تا امروز با سیاوش یزدانی حرف زده‌ام و نه می دانم چه کسی به او چه چیزی گفته است ولی مطمئنم عده‌ای بوده‌اند که در این مدت به او وعده می دادند "ما کارت را درست می کنیم" یا می گفتند ناراحت نباش، نگران نباش، برو بازی کن و به فکر این مسائل نباش، همه تمرکزت را روی بازی ها بگذار! در حالی که قطعاً سیاوش یزدانی از ابتدا می‌دانسته چه سرنوشتی در انتظارش است. او تحصیلکرده است.

حالا چه کار باید کرد؟

سیاوش یزدانی باید کسانی که این بلا را بر سرش آوردند لو بدهد. اسامی شان را بگوید تا لااقل درس عبرتی باشد برای فوتبالیست‌هایی که شرایط سیاوش یزدانی را دارند.

قبول دارید در آستانه ورود تیم ملی به جام جهانی لطمه بزرگی به سیاوش یزدانی خورد؟

بازیکنی که الان ۳۰ سال سن دارد تا جام‌جهانی ۳۱ ساله می‌شود و این آخرین فرصت زندگی اش برای بزرگی کردن بود. متأسفانه آنهایی که در باشگاه استقلال به او وعده می دادند کارَت را درست می کنیم در حق این بازیکن جفا کردند. من از سیاوش می‌خواهم اسامی شان را لو بدهد. خودم به عنوان پیشکسوت، اولین نفری هستم که کنارش می ایستم. چون از این قبیل مسائل را در باشگاه های مختلف به چشم دیده ام. دیده ام که چطور به خاطر یک بازی، باور کنید فقط برای یک مسابقه سرنوشت بازیکن را از بین می‌برند. تا وقتی که رودرروی این قبیل افراد نایستیم فوتبالمان پیشرفت نمی‌کند.

چرا چنین اتفاقاتی می افتد؟

چون ما در لحظه زندگی می‌کنیم. به فکر دو روز بعدمان نیستیم.

مهرداد پولادی هم با همین شرایط مواجه شد؟

درست است. دقیقا همین طور است! مهرداد را از زمانی که در امیدها بازی می‌کرد می‌شناختم و هم تیمی ام بود. او در کوه های کرج زندگی می کرد و از یک خانواده طبقه پایین مثل خود من بود. هم مثل خیلی از فوتبالیست ها. او هم اسیر همین وعده ها شد. این قدر به او وعده می‌دادند که کار سربازی ات را درست میکنیم تا در نهایت بعد از حضور درخشانش در جام جهانی برزیل در حالی که می‌توانست لااقل دو جام جهانی دیگر هم برای ایران بازی کند آواره تایلند و کشورهای دیگر شد. متاسفانه مدیران باشگاه ها عمیق فکر نمی‌کنند. فوتبال ما به خاطر نبود مهرداد پولادی ها آسیب می بیند. چرا نباید از وجود چون فوتبالیستی به جای یک جام جهانی، در سه جام جهانی استفاده می‌کردیم؟ سیاوش یزدانی صدای مهرداد پولادی ها باشد. صدای بازیکنان طبقه فقیر اجتماع باشد که با وعده و وعید برای پولدار شدن، مشهور شدن و بازی در تیم های بزرگ، با آینده، زندگی و سرنوشت شان بازی می شود.

اما امروز صبح باز هم سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد پیگیر کارهای سیاوش یزدانی هستند؟

بله می گویند! این را نگویند چه بگویند؟ آنها که نمی آیند بگویند ما کم کاری کردیم یا اشتباه کردیم! من از سیاوش می‌خواهم در لاک خودش فرو نرود و مقصران را معرفی کند. خودم هم پشتش می ایستم.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۴۰۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...