نسخه چاپی

واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی دفاعی به نخبگان وظیفه

عکس خبري -واگذاري پروژه‌هاي تحقيقاتي دفاعي به نخبگان وظيفه

امیر سیاری از واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه ارتقای فناوری دفاعی به نخبگان وظیفه كشور خبر داد و گفت: بستر استخدام نخبگان وظیفه در نیروهای مسلح فراهم است.

به گزارش نما، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین دوره رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخبگان وظیفه کشوری برنامه ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: پیش از این، دوره‌های آموزشی هشت هفته بودند که بعد از بازنگری در مفاد آموزشی به سه هفته تقلیل یافته و موارد با اهمیت و ضروری‌تر در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: نخبگان وظیفه کشوری در این دوره با نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی و سلاح‌ها و تجهیزات و رزم انفرادی آشنا می‌شوند و نسبت به توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران آگاهی می‌یابند.

دریادار سیاری افزود: استعدادهای برتر در این دوره‌ها نسبت به برنامه‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی آشنا می‌شوند و در درون نیروها برخی پروژه‌های تحقیقاتی نیز به این عزیزان واگذار می‌شود تا برآیند تلاش نخبگان، کمکی در راستای ارتقای سطح نیروهای مسلح باشد.

وی گفت: نخبگان وظیفه در کنار عزیزان جهادگر مشغول تحقیقاتی می‌شوند و نه فقط در حوزه نیازمندی‌های ارتش بلکه نسبت به تأمین نیازمندی‌های نیروهای مسلح در حوزه جنگ‌های نوین و نبردهای آینده اقدام و کمک خواهند کرد و مهم‌ترین فعالیت‌شان تلاش در جهت ارتقای سطح فناوری است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: بستر کار جهت استخدام و جذب نخبگان کشوری در ارتش و نیروهای مسلح فراهم است و هر کدام از این عزیزان که بخواهند می‌توانند در نیروهای مسلح فعالیت کنند؛ کما اینکه در دوره‌های قبل نیز نخبگان و استعدادهای درخشان در ارتش استخدام شدند و هم‌اکنون نیز در بخش‌های تحقیقاتی مشغول به فعالیت هستند.
منبع: دفاع پرس

۱۴۰۱/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...