نسخه چاپی

خانه‌تكانی در پاریسن‌ژرمن

عکس خبري -خانه‌تکاني در پاريسن‌ژرمن

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از شرایط این تیم راضی نیستند و قصد دارند تا تغییرات زیادی در ساختار آن ایجاد كنند.

به گزارش نماو به نقل از Le Parisien، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن این فصل را با خرید چند فوق ستاره شروع کرد و همین موضوع باعث شده بود تا مدیران و طرفداران این تیم انتظارات بسیار بالایی از این تیم داشته باشند.

پاریسی‌ها در لیگ توانستند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند اما آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا باز هم ناکام بودند تا اعتراضات هواداران این تیم دوباره به گوش مدیران برسد.

حالا مدیران پاری‌سن‌ژرمن قصد دارند تا اصلاحات جدیدی در تمام سطوح این تیم داشته باشند. این تغییرات از تغییر سرمربی شروع خواهد شد. مائوریسیو پوچتینو در پاریس نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین موضوع باعث شد تا در اواسط فصل نیز زمزمه جدایی او از باشگاه به گوش برسد. اولویت پاریسی‌ها زین‌الدین زیدان است اما در صورت عدم توافق با او، آن‌ها به سراغ نام‌هایی چون آنتونیو کونته و یواخیم‌لو خواهند رفت.

تغییرات در سطح بازیکنان نیز بسیار گسترده خواهد بود. مدیران باشگاه از رفتار نیمار خسته شده‌اند و به دنبال فروش این ستاره برزیلی هستند. هواداران این تیم نیز بعد از حذف تیمشان از لیگ قهرمانان او را در استادیوم خانگی پاری‌سن‌ژرمن هو می‌کردند و خواستار جدایی او از این باشگاه بودند. البته مشکل جدایی این بازیکن پیدا کردن یک مشتری دست به نقد خواهد بود.

بازیکنانی چون مائورو ایکاردی، کورزاوا، آنخل دی‌ماریا، پارادس و کیلور ناواس نیز دیگر نام‌هایی هستند که در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارند.

منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...