نسخه چاپی

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با نما:

دولت یارانه نقدی را مدیریت كند

عکس خبري -دولت يارانه نقدي را مديريت کند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق یارانه نقدی به جامعه تورم زاست اما دولت اعلام كرده است كه این كار موقت است. دولت باید یارانه نقدی را مدیریت كند چرا كه زمانی كه این یارانه وارد بازار می شود، تورم زاست.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگارپارلمانی «نما» با تأکید بر ضرورت کنترل بازار برای اجرای دقیق اصلاح اقتصادی، اظهار داشت: اگر نظارت نباشد و دولت کنترل شدیدی روی بازار نداشته باشد، ممکن است یکسری عواملی که دوست ندارند اصلاح ساختار اقتصادی محقق شود، بازار را مختل کنند و بهم بریزند.

وی بیان کرد: هم اکنون هم شاهدیم که برخی افراد بازار را بهم می ریزند و درصدد اخلال گری در بازار هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مخالفان دولت از جمله کسانی هستند که این اخلال گری را انجام می دهند.

فلاحی با تاکید بر اینکه دولت باید کنترل شدیدی بر بازار داشته باشد، گفت: باید تنظیم بازار توسط دولت و استانداران در سطح استان‌ها انجام شود. سازمان تعزیرات و بازرسی کشور هم باید دقت کنند تا سودجویان بازار را بهم نریزند.

وی اظهار داشت: پیوست رسانه‌ای هم در این زمینه بسیار مهم است و گاهی اوقات زمانی که اخبار غلط منتشر می شود، از لحاظ روانی و اجتماعی بازار بهم می‌ریزد و مهم این است که دولتمردان اطلاع رسانی کافی درباره مباحث مختلف داشته باشند.‌

فلاحی اظهار داشت: تزریق یارانه نقدی به جامعه تورم زاست اما دولت اعلام کرده است که این کار موقت است. دولت باید یارانه نقدی را مدیریت کند چرا که زمانی که این یارانه وارد بازار می شود، تورم زاست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت درباره کالاهایی مثل روغن، تخم مرغ و مرغ بهتر است از کالابرگ الکترونیکی استفاده کند و علاوه بر این دولت باید یارانه های پنهان را هم مدیریت کند تا مدیریت اقتصادی کشور را در دست بگیرد.

۱۴۰۱/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...