نسخه چاپی

ادعای بنت: دوره مصونیت ایران به سر آمده است!

عکس خبري -ادعاي بنت: دوره مصونيت ايران به سر آمده است!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد كه تحریك حملاتِ ایران از طریق نیروهای نیابتی‌ خود بدون مجازات نمی‌ماند و دوره مصونیت ایران به سر آمده است.

به گزارش نما، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی با اشاره به ترور اخیر فرمانده سپاه پاسداران ایران، مدعی شد دوره مصونیت تهران به سر آمده و اگر تحریک و حمله‌ای به این رژیم انجام شود بی‌پاسخ نخواهد ماند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، نفتالی بنت روز یکشنبه در سخنانی خطاب به وزرای خود، ایران را به هدف قرار دادن مکرر منافع رژیم صهیونیستی متهم کرد و با توهین به ایران مدعی شد: «ایران برای دهه‌ها تروریسم علیه اسرائیل و منطقه را از طریق نیروهای نیابتی و فرستادگان انجام داده است، اما سر اختاپوس، یعنی خود ایران، از مصونیت برخوردار بوده است.»

او سپس در ادامه ادعاهایش گفت: «دوران مصونیت ایران به پایان رسیده است، آن‌ها که از تروریست‌ها حمایت مالی می‌کنند، آن‌ها که تروریست‌ها را مسلح می‌کنند و آن‌ها که تروریست‌ها را می‌فرستند، بهای کامل آن را خواهند پرداخت.»

شهید صیادخدایی عصر روز یکشنبه (۱ خرداد) بدست ۲ موتورسوار و با شلیک ۵ گلوله، در داخل ماشین خود مقابل منزل مسکونی‌اش به شهادت رسید.

پنجشنبه هفته گذشته خبری در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد که در آن به نقش رژیم صهیونیستی در ترور سردار صیادخدایی پرداخته بود. براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی به آمریکا اعلام کرده که ترور شهید «صیادخدایی» کار این رژیم بوده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۱/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...