نسخه چاپی

بیانیه حزب موتلفه اسلامی:

تیراندازی و عملیات ترور در حرم اهل بیت، فتنه‌گران را منفورتر كرده و آنها را رسواتر می كند

 تيراندازي و عمليات ترور در حرم اهل بيت فتنه‌گران را منفورتر کرده و آنها را رسواتر مي کند

مكر دشمنان خدا همواره آنها را زیانكارترین می‌كند رسوایی تیراندازی و عملیات ترور در حرم اهل بیت كه مردم بی گناه در حال زیارت و دعا و نماز را به خاك و خون كشاند فتنه‌گران را منفورتر كرده و آنها را رسواتر می كند.

به گزارش نما ، حزب موتلفه اسلامی در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر احمدبن موسی (ع) در بیانیه‌ای تاکید کرد که از همه مردم می‌خواهیم با هوشیاری و بصیرت، مراقب هر حرکت مشکوک و عنصر فریب خورده باشند.                                

                           

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

   

«بسم الله القاصم الجبارین و منتقم المظلومین

   

بای ذنب قتلت

   

 جنایت وحشیانه و ضدبشری فتنه گران علیه زائران و نمازگزاران در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) که در حالت زیارت و نماز جماعت بودند آنچنان زشت و ظالمانه و پلید بود که حامیان فتنه گران را به انفعال و استیصال برد و ملت بزرگ ایران را عزادار شهدای کودک و زن و پیر و جوان این اقدام تروریستی داعشی نمود.

   

گفته بودیم با شکست سخت این فتنه که استکبار آمریکایی انگلیسی صهیونیستی سعودی آن را طراحی و اجرا نمودند و ملت بزرگ ایران با رهبری ولی امر مسلمین و پشتکار و فداکاری مسئولان و نیروهای انتظامی ظرف چند روز فتنه طراحی شده استکبار در دو سال را به شکست رساند، در پسا فتنه آنها مذبوحانه به ترور انفجار و عملیات ایذایی اقدام خواهند کرد تا انتقام شکست سخت خود را از مردم مقاوم که با آنها مخالفت کردند و با عدم همکاری عجز آنان را آشکار نمودند بگیرند.

   

اما مکر دشمنان خدا همواره آنها را زیانکارترین می‌کند رسوایی تیراندازی و عملیات ترور در حرم اهل بیت که مردم بی گناه در حال زیارت و دعا و نماز را به خاک و خون کشاند فتنه‌گران را منفورتر کرده و آنها را رسواتر می کند.

   

حزب موتلفه اسلامی این رویداد تاثر آور را به محضر امام عصر (ع) ولی امر مسلمین و مقاوم ایران و خانواده های شهدا و مردم استان فارس تسلیت گفته و انعام شهادت را بر شهدا تبریک می گوید و برای مجروحان این انتقام کور تروریستی شفای عاجل مسئلت دارد.

   

از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که این روزها شدیدا تحت جنگ روانی دشمنان هستند، تقدیر و تشکر دارد و می‌خواهد که شجاعانه و با اقتدار این فتنه و فتنه گران را مراقبت کرده و توطئه سنگین آنها را به شکست نهایی و ریشه کنی فتنه برسانند.

   

از همه مردم می‌خواهد با هوشیاری و بصیرت مراقب هر حرکت مشکوک و عنصر فریب خورده باشند همانطور که منافقین و ضدانقلاب را با همت بلند خود به فرار و پناه به دشمنان و اهریمنان وادار کرده اند، این فتنه و فتنه گران را نیز به بیعت دائمی با آنها برسانند.

   

صراحتاً از آن‌ها که ساده اندیشانه فتنه را با اعتراض اشتباه گرفتند و از جریان هایی که در این فتنه مواضع آنها با آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها سعودی‌ها و اکنون طراحان و عاملان ترور بی رحمانه حرم مطهر شیراز همسویی داشت، می‌خواهد که اشتباه و خطا و تحلیل‌های غلط خود را تصحیح کنند و مواضع شفاف و قاطع در برابر این فتنه بیگانه ساز و عوامل فتنه بگیرند.

   

از قوه قضاییه و مسئولان امنیتی کشور می‌خواهد که با قاطعیت و سرعت عمل به وظیفه پیشگیری و مجازات بازدارنده این جنایتکاران اقدام کنند و مطمئن باشند که اکنون غبار و ابهام ها تمام شده و منافقین و مزدوران آمریکا به رسوایی رسیده‌اند ملت یکپارچه از آنها حمایت می کند .

   

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

۱۴۰۱/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...