نسخه چاپی

هشدار فرمانده كل سپاه به آل سعود:آرامشتان را می‌گیریم

هشدار فرمانده کل سپاه به آل سعود:آرامشتان را مي‌گيريم

سرلشكر حسین سلامی در مراسم تشییع پیكر شهدای حادثه تروریستی حرم احمد‌بن‌موسی(ع) گفت: شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند كه نشان دهند انقلاب شكوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد.

به گزارش نما ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم احمد‌بن‌موسی(ع) که صبح امروز با حضور پرشکوه ده‌ها هزار نفر از مردم استان فارس برگزار شد، در حرم حضرت شاهچراغ ضمن تبریک و تسلیت شهادت این زائران به حضرت ولی‌عصر (عج)،  حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا و رهبر معظم انقلاب و مردم استان فارس و خانواده شهدا، گفت: دورود خدا بر مردم شیراز، ای کاش ظهر عاشورا می‌بودید و اگر شما به همین اندازه می‌بودید امام در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان ابا‌الفضل را از بدن جدا کند و حلق علی اصغر (ع) دریده نمی‌شد و کاروانی به شام نمی‌رفت.

به گزارش فارس، فرمانده کل سپاه پاسداران افزود:‌ اما امروز هستند و امام مسلمین را در میان قلب‌های خود گرفته‌اید؛ نایب امام زمان خود را در حالی که تمامی تیرهای بلا از اقصی نقاط جهان وجود آن مرد نازنین را که در میدان جهاد ایستاده است، نشانه رفته‌اند، صیانت می‌کنید.

سلامی ادامه داد: شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید و دشمن وادار کردید که خفقان بگیرد و صدایش با فریادهای شما خاموش شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز شما در یک بدرقه آسمانی زیباترین صورت فلکی شهادت را تا عرش اعلی بدرقه می‌کنید، گفت: این شهیدان خون جاری در رگ‌های انقلابند و امروز دوباره قلب‌های ما به هم پیوند خورد و همه آمدیم، با خانواده‌های عزیز شهیدان همدلی کردیم و این حجت‌های عزیز الهی را بر دست گرفتیم تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا دریایی مواج از انسان‌ها را می‌بینیم و این زورق‌های زیبای شهادت را در میان گرفته تا به خداوند بسپاریم.

وی با بیان اینکه شما مردم وفادار امروز به دشمن نشان دادید که او هیچ و پوچ است و فقط فریادی از رسانه‌ها است،‌ ادامه داد: توطئه جاری در کشور ما محصول به هم پیوستن سیاست‌های آمریکا، انگلیس، سعودی و رژیم صهیونیستی است که شکست‌های سختی از ملت ایران طی ۴۳ سال اخیر خورده‌اند.

شما مردم ثابت کردید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

سردار سلامی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌توان بکند، خطاب به مردم تصریح کرد: شما برای این سخن امام راحل مثال ساختید؛ در حمله به طبس ادوات آمریکا در آتش و طوفان سوخت و این برای آمریکا بسیار سخت بود و امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: در جنگ تحمیلی و آرایش به هم پیوسته قدرت‌های جهانی نسخه‌ای برای تسلیم ملت ایران و بازگشت به تاریخ آوردند شما در برابر آن‌ها ایستادید و جوانان سینه‌هایشان را در برابر گلوله‌ها گذاشتند تا حتی گلوله به خاک این کشور نرسد.

وی افزود: وقتی دشمن به خلیج فارس پا گذاشت تفنگداران آن‌ها را ذلیلانه دستگیر کردید و کریمانه آزاد کردید و نشان دادید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در اربعین نیز نشان دادید که قلب‌های ما حسینی و علوی است و اینجا روح امام حسین بر کالبد این ملت جاری است و امام حسین هرگز با یزید و یارانش سازشی ندارد و نشان دادید که باز هم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار سلامی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران تأکید کرد: وقتی آمریکا شما را تحریم کرد شما با قدرت از فراز آن گذشتید و پهپادشان را منهدم کردید تا ثابت شود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و وقتی قهرمان مبارزه با تکفیر و تروریسم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه به شهادت رساندند، پایگاه آمریکا نماد قدرت آمریکا در عراق را هدف قرار دادید و باز ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

دنیای دشمنان را از آنها خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اکنون آمریکا، رژیم موقت صهیونیستی و رژیم آل سعود خسته از شکست‌های مکرر همچون شکست در جنگ یمن، شکست در تشکیل دولت در عراق و در لبنان و سوریه، وقتی این نفوذ معنوی را دیدند فهمیدند نمی‌توانند در برابر ملت ایران بایستند.

سردار سلامی افزود: این را به اندک جوانان فریب‌خورده ایران می‌گوییم، می‌دانید آرزوی آمریکا برای ایران و جوانانش چیست؟ آن‌ها گفتند که جوانان ایرانی را باید آمریکایی کنیم تا آن‌ها صدای ما را بشنوند و رویایی آمریکا از جوانان ما این است که فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که کیست.

وی ادامه داد: تصویر آمریکا از ایران تعطیلی همه مراکز، شورش و ناامنی و حمله به نیروهای مدافع امنیت و آتش‌زدن اموال دولتی و مردم است و تصویر آمریکا از ایران یک کشور نیازمند و وابسته است و به طمع افتاده‌اند تا کشور به زمانی برگردد که نفت آن را غارت ببرند و ۴۰ هزار مستشار آمریکایی سرنوشت آن را تعیین می‌کردند و زمانی که چادر از سر زنان ما کشیدند و چهره جوانان ما را با سیاهی شیطان درآمیختند و ای ملت آنها می‌خواهند دین ما را بگیرند و ما به آنها می‌گوییم دنیای آن‌ها را خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه این انقلاب ریشه در عمق احساس این ملت دارد، گفت: ای جوانان فریب‌خورده، شرفتان را به آمریکا نفروشید و به صورت مدافعان امنیت سیلی نزنید و اجازه ندهید لباس سربازان آمریکایی را به تن شما کنند و مهره‌های شطرنج دشمن نشوید؛ در این سرزمین کسی به شما اجازه آشوب و اغتشاش نمی‌دهد.

نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود

سردار سلامی در ادامه سخنانش خطاب به دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان همواره نماد مبارزه با استکبار بوده‌اند و چه شده است که تعدادی اندک پژواک صدای دشمن شده‌اند، به دامن ملت برگردید و راه بازگشت باز است و چه شده است که تعدادی اندک دانشجو با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند.

وی افزود: مردم با تمام مشکلات به نظامشان اعتماد دارند و امروز این پیکر شهیدان نشان داد ماهیت این ماجرا و دشمنان چیست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد:‌ نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود؛ شما که از آزادی سخن می‌گویید، آیا مردم برای عبادت آزاد نیستند، آیا آزادگی، برهنگی و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و حرمات الهی است و آزادی که آمریکا به ایران وعده می‌دهند همان است که در رژیم طاغوت وعده داده بود؟

ملت ایران پذیرای هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود

سردار سلامی تأکید کرد: آگاه باشید، فریب نخورید، خود را از زیر سیطره رسانه‌های دشمن خارج کنید؛ این رودخانه مسموم شما را غرق خواهد کرد، ای دانشجویان و جوانان به گوش باشید که ملت ایران پذیرای این حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.

وی با بیان اینکه این نقشه شوم، نقشه‌ای است که در اتاق‌های فکر کاخ سفید و رژیم صهیونیستی تعبیه شده، ادامه داد: ما به جوانان و آن عده‌ای که فریب خوردند، می‌گوییم امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان نیایند؛ از جان این ملت چه می‌خواهید؛ فکر نکنید که بایدن و سایر مقامات رژیم صهیونیستی و آل سعود باید به شما تلفن کند تا به خیابان بیایید، بلکه از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند و بدانید که این فتنه هیچ عاقبتی ندارد و از سرزمین تسلط دشمن خارج و به دامن دشمن برگردید.

فرمانده کل سپاه افزود: آیا می‌خواهید با منافقین جنایت‌کار و خائنین به ملت به حکومت برسید؟ چشمانتان را بازکنید و در کنار مردم همیشه در صحنه باشید که شاهد یک شکست تاریخی دیگر برای آمریکا و یک پیروزی بزرگ برای ملت هستیم.

آرزوی دشمنان را در این سرزمین دفن خواهیم کرد

سرلشکر سلامی خطاب به رژیم‌های استکباری به ویژه رژیم پوسیده سعودی گفت: بار دیگر می‌گویم با همین جوانان به سراغتان خواهیم آمد و انتقام خواهیم گرفت.

وی با اشاره به سخنان بایدن که گفته بود ما در این خصوص زیاد دخالت نمی‌کنیم، اظهار کرد: آقای بایدن، شما را از ایران و منطقه بیرون راندیم و آرزوهای شما را در این سرزمین دفن خواهیم کرد و به آل سعود و به رسانه‌های تحت سیطره او می‌گوییم ما به سراغتان خواهیم آمد و شما که تحریک می‌کنید و بذر فتنه می‌افکنید کمی فکر کنید که ممکن است چه اتفاقی برایتان بیوفتد، اما زیاد آرام نباشید که آرامشتان را می‌گیریم.

فرمانده کل سپاه در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ما در اینجا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس برای تحقق آرزوهای زیبای رهبری خود و وعده‌های او در میدان هستیم.

وی خطاب به کودک بازمانده از حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: یک کلام به آرتین عزیز، آرتین عزیزم تو به ظاهر کوچکی اما به تو وسعت یک کشور بزرگی و امروز در قلب تمام ملت جا داری؛ آرتین امروز در قلب ماست. همه ایرانی‌ها امروز پدر و مادر تو هستند و تمام کودکان برادر تو هستند و ما همه خادم تو هستیم و به عنوان نماد مظلومیت ایران، تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بیان خواهی کرد.

۱۴۰۱/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...