نسخه چاپی

اسدالله بادامچيان در اهواز:

موتلفه قدرتمند‌ترین حزب ایران است

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، حزب مطبوع خود را یك حزب ولایی معرفی كرد و گفت: موتلفه قدرتمند‌ترین حزب ایران است.

به گزارش نما اسدالله بادامچیان در جمع خبرنگاران جمعیت موتلفه اسلامی را قدرتمند‌ترین حزب ایران دانست و اظهار کرد: اگر حزبی برای رسیدن به قدرت تشکیل شود شرک است.

وی افزود: هم اکنون جمهوری اسلامی در موقعیت خاصی قرار دارد و انتخابات پیش رو از همه انتخابات‌های گذشته خصوصیات ویژه‌ای دارد.

به گفته وی، هم اکنون ایران اسلامی به اقتداری عظیم رسیده که یک قدرت در مقابل تمام استکبار جهانی است.

*رئیس جمهور حماسه آفرین

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی سال‌های پس از انقلاب را به دهه‌های مختلف تقسیم کرد و گفت: دهه نخست دهه تثبیت انقلاب بود که در این دهه، جنگ تحمیلی هشت ساله را با اقتدار پشت سر گذاشتیم.

وی دهه بعد از پایان جنگ تحمیلی را دهه سازندگی نامید و اضافه کرد: در دهه سوم زیر بناهای کشور تثبیت شد.

بادامچیان با بیان اینکه دهه‌ای که در آن قرار داریم دهه رفع مسائل روبنایی است خاطر نشان کرد: کشور ما در این دهه نیاز به رئیس جمهوری دارد که حماسه آفرین باشد.

به گفته قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، رئیس جمهور آینده علاوه بر تغییرات در زمینه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و اخلاق، باید در این زمینه حماسه ایجاد کند.

*تبدیل تهدید‌ها به فرصت

وی نامگذاری سال‌ها از سوی ولی امر مسلمین جهان را اندیشمندانه توصیف کرد و افزود: ملت ایران با یک انتخاب صحیح در روز انتخابات، حماسه‌ای سیاسی می‌آفرینند.

وی با بیان اینکه ایران برای سیاست‌های غرب یک تهدید محسوب می‌شود اضافه کرد: هم اکنون کشورهای مختلف غربی در مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دچار بحران شده‌اند.

بادامچیان افزود: رئیس جمهور آینده باید جهان‌شناس باشد تا از فرصت‌ها ‌‌نهایت استفاده را ببرد و تهدید‌ها را نیز به فرصت تبدیل کند.

*حضوری پرشور و عظیم

وی بیداری اسلامی را رقم زدن یک دنیای جدید عنوان کرد و گفت: اکنون به یک رئیس جمهور انقلاب، معتدل و منطقی نیاز داریم.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی انتخابات ریاست جمهوری را یک فرصت طلایی دانست و گفت: باید در صحنه تحت ولایت ولی فقیه حضوری پرشور و عظیم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه موتلفه یک حزب ولایی است افزود: در طول 34 سال از انقلاب یک فساد اقتصادی و اخلاقی در آن نبوده است.

*یک حزب فراگیر

بادامچیان خاطرنشان کرد: موتلفه یک حزب فراگیر است و در زمان‌های مختلف به وظیفه خود عمل کرده است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه این حزب بدون نظر مراجع کاری انجام نمی‌دهد افزود: مبارزه مسلحانه‌ای که قبل از انقلاب انجام دادیم با نظر امام خمینی (ره) بوده است.

۱۳۹۲/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...