نسخه چاپی

رویانیان: وزیر پشت صحنه را برایم گفت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از ابقا در این پست از كسانی كه از او حمایت كرده بودند تشكر كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، محمد رویانیان پس از ابقا در مدیریت باشگاه پرسپولیس، گفت: احساسی که هواداران به باشگاه داشته‌اند ستودنی بود. من از آنها تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند. همین طور باور نمی‌کردم رسانه‌هایی که در یک سال و نیم گذشته علیه من می‌نوشتند در موقع حساس از من حمایت کنند. این مساله نشان می‌دهد که آنها هدف بزرگ و مقدسی دارند که همان پیشرفت ورزش کشور است.

وی درباره جلسه امروز (شنبه) هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز، گفت: جلسه امروز برگزار شد و من بنا به ارادتی که وزیر ورزش و جوانان دارم و او را آدم درستکار و راستگویی می‌دانم تماس گرفتم و زودتر از جلسه به نزد او رفتم. در آنجا گپ و گفت دوستانه‌ای داشتیم و پس از صرف چای اجازه خواستم که در جلسه نباشم. آقای وزیر هم با مردانگی پذیرفت.

رویانیان ادامه داد: دکتر عباسی به من گفته بود که تمام تلاشش را می‌کند که حرمت من و پرسپولیس حفظ شود. این برای من خیلی مهم بود که وزیر با طمانینه به من گفت که برایش مهم است حرمت من و پرسپولیس حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حمایت‌های زیاد پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از وی گفت: بی‌نظیر بود! فکر نمی کردم که از سرباز کوچکی مثل من اینقدر حمایت شود. تمام برکت زندگی‌ام چه زمانی که در پرسپولیس بودم و چه قبل از آن، از مردم است وگرنه هیچ نیستم.

وی ادامه داد: همه می‌گفتند که هواداران فوتبال در ایران نتیجه‌گرا هستند، اما من حالا می فهمم که آنها چیز بیشتری می‌خواهند. آنها یک خادم صادق می‌خواهند که برای توسعه باشگاه و اقدامات زیربنایی تلاش کند. این درس بزرگی بود که مردم به ما آموختند. هر گاه با مردم صادق باشیم آنها جواب صادق می‌دهند.

رویانیان درباره دلیل التهابات پیش آمده در مدیریت باشگاه پرسپولیس نیز گفت: نمی‌دانم این‌ها از کجا نشات می‌گرفت، البته می‌دانم که یکسری از افراد لابی کرده بودند و این مساله دست وزیر ورزش و جوانان نبوده است. من که نمی خواستم در پرسپولیس حکومت کنم که برای برداشتنم به نقشه و برنامه‌ریزی و جنگ سرد و گرم نیاز باشد. وزیر وضعیت را برای من شفاف کرد و ممنونم که پشت صحنه ماجرا را به من گفت.

۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...