نسخه چاپی

بازتاب هشدار رهبر معظم انقلاب به آمریكا

عکس خبري -بازتاب هشدار رهبر معظم انقلاب به آمريكا

بیانات آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تهدید آمریكا به دخالت در سوریه كه روز چهارشنبه در اولین دیدار هیأت دولت یازدهم بیان شد، در رسانه‌های خارجی از جمله رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.

به گزارش نما؛ روزنامه‌ الحیات چاپ لندن در خبری با عنوان "خامنه‌ای: تهدیدهای آمریکا علیه سوریه فاجعه‌بار است" آورده است: علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران دخالت‌های آمریکا و تهدیدهای آن علیه سوریه را برای منطقه فاجعه‌بار توصیف و تاکید کرد که آمریکایی‌ها به دلیل دخالت‌های‌شان در عراق و افغانستان این بار زیان می‌بینند.



این روزنامه افزود که رهبری ایران در سخنان روز چهارشنبه دخالت‌های خارجی در منطقه را همانند جرقه‌ای در انبار باروت توصیف کرد.



سایت الموجز نیز در خبری با عنوان "خامنه‌ای نسبت به فاجعه دخالت در سوریه هشدار داد" نوشت: رهبر ایران نسبت به هر گونه دخالت نظامی واشنگتن در سوریه هشدار داد و گفت که این مساله منطقه را به سوی فاجعه خواهد کشاند.



وی افزود که دخالت نیروهای خارجی در سوریه و یا هر کشور دیگری معنایی جز جنگ‌افروزی و درگیری و ایجاد شکاف میان ملت‌ها ندارد.



پایگاه اطلاع رسانی ایلاف نیز در تیتری با عنوان "خامنه ای: دخالت آمریکا در سوریه برای منطقه فاجعه خواهد آفرید" نوشت: آیت‌الله علی خامنه ای رهبر معظم ایران و متحد اصلی دمشق در منطقه امروز چهارشنبه گفت که دخالت نظامی آمریکا علیه سوریه برای منطقه فاجعه به همراه خواهد داشت.



ایلاف به نقل از مقام معظم رهبری ادامه داد که دخالت آمریکا برای منطقه فاجعه‌بار خواهد بود.

۱۳۹۲/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...