نسخه چاپی

شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد شهرري:

ادعای آمریكا درباره حمله به سوریه، برای مهار بیداری اسلامی است

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرری طی بیانیه‌ای اعلام كرد: آمریكا پایه‌های قدرت خود را در منطقه خاورمیانه سست می‌بیند و سعی در مهار موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه دارد و به همین دلیل حمله به سوریه را دنبال می‌كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بيانيه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرری در محکوميت تهديد سوريه به حمله نظامي از سوي آمريکا به شرح زير منتشر شد.

اکنون دنیا شاهد است که ملت‌های کشورهای مسلمان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، به پاخاسته و تصمیم قاطع گرفته‌اند که خود را از چنگال مستکبران و وابستگی رها سازند.

این بیداری اسلامی ناشی از روح اسلام خواهی و استکبارستیزی معمار کبیر انقلاب اسلامی است که اکنون در کالبد همه امت اسلام دمیده شده و خواب مستکبران را پریشان ساخته است.

«آمریکا و دیگر مستکبران جهان پایه‌های قدرت خود را در منطقه خاورمیانه سست می‌بینند و سعی در مهار موج بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه به هر طریق ممکن دارند و به همین خاطر بدنبال حمله به سوریه هستند».

اکنون پایه‌های قدرت استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه در حال فروپاشی هست و لابی صهیونیستی و آمریکای خونخوار به بهانه مبارزه با تروریست، بار دیگر اقدام به لشگر کشی به کشور سوریه کرده‌اند تا موقعیت متزلزل خود را در منطقه خاورمیانه تثبیت کنند.

حضور مردم در صحنه، سمت و سوی دینی خیزش‌های مردمی و توجه به عزت و کرامت انسانی از دست رفته این کشورها توسط پادشاهان و حاکمان آن‌ها، یکی از مولفه‌های اصلی بیداری اسلامی است.

ملت ایران خود را در کنار مبارزین مسلمان و در خط مبارزه آن‌ها می­بیند چرا که امام امت فرمود «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم». اکنون امت اسلام یک مشت واحد و کوبنده علیه منافع و آرزوهای پوشالی آمریکا، انگلیس و اسرائیل برای ایجاد خاورمیانه مدنظر خویش و بر اساس منافع خود است و پیروزی قطعاً از آن حق خواهد بود.

هر گونه ماجراجویی در منطقه خاورمیانه باعث متحمل شدن خساراتی جبران ناپذیر و نابودی کامل اسرائیل در منطقه خاور میانه می‌شود.

این شورا در پایان بیانیه خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که مقدمات حضور دانشجویان هوشیار این دانشگاه که کفن پوش آماده دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مردم مظلوم سوریه هستند را فراهم سازند تا در نبرد حق علیه باطل در کنار مردم سوریه به پا خواسته و ریشه نا آرامی‌های جهان یعنی رژیم غاصب صهیونیستی نابود و ریشه کن کنند.

۱۳۹۲/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...