نسخه چاپی

لزوم توجه به استحكام ساخت درونی نظام

عکس خبري -لزوم توجه به استحکام ساخت دروني نظام

دبیر كل جامعه اسلامی دانشجویان گفت: روحانی به جای نگاه درون‌زا به حل مشكلات اقتصاد چاره اصلی حل مشكلات را بیرونی می‌داند كه این مسئله در عملكرد ...

به گزارش نما؛ به نقل از دانشجو، سعید اصغریان، دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان درباره توجه به استحکام ساخت درونی نظام از سوی دولت گفت: روحانی به جای نگاه درون‌زا به حل مشکلات اقتصاد چاره اصلی حل مشکلات را بیرونی می‌داند که این مسئله در عملکرد شش ماهه وی به وضوح قابل مشاهده است.
وی در ادامه افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و اشاره مستقیم به اقتصاد درون‌زا متاسفانه این مسئله در سیاست‌های کلان دولت مشاهده نمی‌شود با مرور ساده به سخنان ایشان به سادگی می‌توان دریافت که تنها راه علاج مشکلات اقتصادی مردم و بهبود اوضاع معیشتی تکیه به استحکام ساخت درونی نظام وظرفیت‌های داخلی است که دولت باید به این نکته برسد اما متاسفانه به واسطه نگاه خوش بینانه به غرب هنوز عملکرد چشمگیری در این زمینه مشاهده نکردیم.
اصغریان در ادامه خاطر نشان کرد: در مدتی که ما به آمریکایی‌ها روی خوش نشان دادیم آنان ثابت کردند که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و انرژی هسته‌ای را بهانه‌ای بیش نمی‌دانند که حتی اگر موضوع انرژی هسته‌ای کاملا منطبق با میل آنان نیز پیش رود مباحثی دیگر مانند حقوق بشر و یا موشک‌های بالستیک را مطرح می‌کنند.
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان ابراز داشت: قبل از اینکه آمریکایی‌ها جری‌تر شوند و به مداخله داخلی خود ادامه دهند دولت با آنها برخورد قاطع نماید و اجازه ندهد که بیش از پیش مردم ایران را تحقیر کنند.

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...