نسخه چاپی

واكنش نسبت به اظهارات بی اساس سناتور آمریكایی

عکس خبري -واکنش نسبت به اظهارات بي اساس سناتور آمريکايي

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با اظهارات رئیس كمیته روابط خارجی سنای آمریكا گفت: چنین اظهاراتی از سوی سناتور آمریكایی كاملا بی‌پایه و اساس و بی‌ربط است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با اظهارات رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت: چنین اظهاراتی از سوی سناتور آمریکایی کاملا بی‌پایه و اساس و بی‌ربط است.
گفتنی است به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه جروزالم پست ، "رابرت منندز" در اظهاراتی در نیویورک مدعی شد: ما درباره برنامه اتمی ایران محافظه‌کارانه رفتار می کنیم، گذشته تنها یک مقدمه بود، من درباره اینکه ایران به وعده‌هایش عمل کند مشکوکم، بر اساس معیارهایی که در طرح اقدام مشترک بیان شده است و بر اساس اظهارات افراد مختلف، اقدامات اخیر ایرانی‌ها نگران کننده است.
منندز در ادامه در ادعایی گستاخانه افزود: ما نباید هیچ اشتباهی کنیم، زیرا آنها در حالی که در اتاق مذاکرات به گروه ما لبخند می زنند، در همین حال نقشه‌هایی برای به شکست کشاندن این مذاکرات می‌کشند.
بروجردی همچنین تصریح کرد: در روزهای اخیر مذاکرات کارشناسی در رابطه با مسئله هسته‌ای ایران و 1+5 برگزار شد و امروز نیز دکتر ظریف برای برگزاری مذاکرات عازم ژنو شده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: باید به آمریکا گفت که از زدن حرف‌های بی‌ربط خودداری کنند.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...