نسخه چاپی

ارتباط روزانه منافقین با نمایندگان كنگره آمریكا

مسئول دفتر یكی از نمایندگان كنگره آمریكا گفت: آنها (منافقین) تنها ایرانیانی بودند كه با ما تماس می‌گرفتند.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در خاورمیانه؛ "یاسمین رجی" از اعضای شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) و مدیر روابط عمومی این شورا، پس از دیدار با مسئول دفتر یکی از اعضای کنگره امریکا در مطلبی با عنوان "هیچ وقت چیزی را که من شنیدم باور نمی‌کنید"، در سایت نایاک نوشت:

"در طول سال‌ها فعالیت و حضور در جامعه آمریکاییان ایرانی تبار در آمریکا، چیزی شنیدم که برایم باور کردنی نبود. در این دیدار من و مسئول دفتر یکی از نمایندگان کنگره آمریکا، در خصوص اهمیت رسیدن به یک توافق هسته‌ای با ایران و لزوم همکاری آمریکا در رسیدن به این توافق بحث مفصل و موثری داشتیم.

وی اطلاعات زیادی در خصوص پیشینه روابط ایران و آمریکا داشتند و بر لزوم پیشگیری از جنگ تاکید می‌کردند."

اما چیزی که این فرد در میان بحث گفتند تعجب برانگیز بود، وی گفت "صحبت ما در مقایسه با صحبت‌های دیگری که در این مدت با ایرانیان ساکن آمریکا داشته‌ام بسیار جالب توجه و حتی خوشایند بود".

من هم از روی کنجکاوی درخصوص این صحبت‌ها با دیگر ایرانیان پرسیدم که وی در پاسخ گفتند"آیا تا به حال در مورد مجاهدین‌خلق(گروهک تروریستی منافقین) شنیده‌اید؟ ما در دفترمان به صورت هفتگی و یا گاهی اوقات روزانه مطالب و اخبار از آنها دریافت می‌کنیم.

تا امروز که با شما صحبت می‌کنم، آنها تنها ایرانیانی بودند که با ما تماس می‌گرفتند، کاش ما با شما و دیگر ایرانیان ساکن آمریکا هم ارتباط داشتیم. در واقع چیزهایی که شما می‌گویید قابل قبول‌تر و منطقی‌تر هستند و من فکر می‌کنم که نماینده کنگره نیز با این حرف من موافق خواهد بود."

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...