آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/11/14|2/3/2018

اخبار ویژه

  • عکس خبري -روايت آشنايي رهبر معظم انقلاب با امام خميني(ره) +فيلم

    روایت آشنایی رهبر معظم انقلاب با امام خمینی(ره) +فیلم

    به گزارش نما؛ روایت آشنایی مقام معظم رهبری با بنیانگذار كبیر انقلاب در قسمت اول مستند عبد صالح خدا عنوان شده است. این مستند زندگی و سیره مبارزاتی امام خمینی (ره) را روایت می‌كند و در بخشی از آن رهبر معظم انقلاب از روزهای اول آشنایی با حضرت امام خمینی (ره) می‌گویند. مستند "عبد صالح خدا" توسط موسسه فرهنگی هنری مركز اسناد انقلاب اسلامی با همكاری موسسه صهبا در مركز بسیج صدا و سیما تهیه شده است. گفتنی است؛ بخش هایی از این مستند همزمان با سالگرد ارتحال بنیان‌گذار كبیر انقلاب از شبكه های تلویزیونی رسانه ملی پخش شد. روایت آشنایی رهبر معظم انقلاب با امام خمینی(ره) را در فیلم زیر ببینید.

  • عکس خبري -نگاه دست دومي دولت به مقوله ي فرهنگي در بودجه 97/  نگاه به فرهنگ بايد عميق باشد

    پژمانفر در گفتگو با نما:

    نگاه دست دومی دولت به مقوله ی فرهنگی در بودجه 97/ نگاه به فرهنگ باید عمیق باشد

    رییس كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رقم 6/0 درصدی كه در بودجه فرهنگی پیش بینی شده است متاسفانه نشان از آن دارد كه به اندازه یك درصد هم اعتبارات در بخش فرهنگ دیده نشده است.

  • عکس خبري -مشکل کشور مديران تنبل و پرتوقع  است

    مشكل كشور مدیران تنبل و پرتوقع است

    مهم‌ترین ضعف و مشكل اصلی امروز ما در كشور مشكل منابع نیست؛ بلكه ایراد آنجاست كه برخی افراد تنبل، پرتوقع و طلبكار بر مسند تصمیم‌گیری تكیه زده‌اند كه نه تنها وظایف اولیه و پیش پا افتاده خود را نمی‌توانند انجام دهند؛ بلكه دست پیش را گرفته و خواستار تشویق و ستایش نیز هستند!

  • عکس خبري -کفه سنگين اميد

    حمایت از نظام انتقاد از وضعیت اقتصادی

    كفه سنگین امید

    انقلاب، ارزش‌ها و سیاست‌های آن با گذشت چهار دهه هنوز از حمایت بالای اجتماعی برخوردار است.

  • عکس خبري -تخاصم از سر استيصال

    تخاصم از سر استیصال

    عباس حاجی‌نجاری

  • عکس خبري -اينم بازي عجيب شوراي شهر با خبرنگاران!
  • عکس خبري -ماجراي مسافرکشي امير جعفري با رنو 5 +فيلم

    ماجرای مسافركشی امیر جعفری با رنو 5 +فیلم

    به گزارش نما؛ امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته مهمان آرش ظلی پور در برنامه «من و شما» بود. جعفری درباره سال‌های گذشته كه با خودروی خود مسافركشی می‌كرده است، صحبت كرد و گفت: در حال حاضر نیز به مسافركشی علاقه دارم.

  • عکس خبري -فتنه‌گران مترصد فرصت!

    فتنه‌گران مترصد فرصت!

    پس از فاصله گرفتن از آن حوادث و فراموشی تدریجی بخشی از فتنه‌گریها، مدت‌هاست كه جریانی سیاسی از ضرورت رفع حصر سران فتنه سخن می‌گوید.

  • عکس خبري -ضرر و زيان‌هاي وارده به پروژه هاي عمراني در نتيجه تأخيرات دولت/ دولت پروژه هاي معطل مانده عمراني کشور را از زيان دهي خارج کند

    كاظم زاده در گفتگو بانما:

    ضرر و زیان‌های وارده به پروژه های عمرانی در نتیجه تأخیرات دولت/ دولت پروژه های معطل مانده عمرانی كشور را از زیان دهی خارج كند

    عضو هئیت رئیسه كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: كارایی پروژه های عمرانی كشور با وضعیت اجرائی فعلی و تعللی كه در به نتیجه رسیدن به موقع آنها از جهت تخصیص اعتبارات لازم وجود دارد در حال از بین رفتن است و دولت باید راهكار و چاره ای برای خارج شدن از این وضعیت بیاندیشد.

آخرین اخبار