نسخه چاپی

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت‌و‌گو با نما:

با برهم زنندگان نظم در فضای مجازی برخورد شود

عکس خبري -با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه در فضاي مجازي  برخورد شود

عضو كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: دادستان‌ها با سرعت و فوریت باید با كسانی كه موجب بی نظمی در فضای مجازی می شوند برخورد كنند.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی نما، با اشاره به مقابله با رهاشدگی و لجام گسیختگی فضای مجازی و ضرورت برخورد مسئولین با این موضوع، گفت: متاسفانه پیرو رهاشدگی فضای مجازی، در بسیاری از موارد بانوان رعایت حجاب اسلامی را نمی‌کنند.

وی تاکید کدر: متاسفانه ما در فضای مجازی شاهد سگ گردانی ،میمون گردانی و این قبیل کارها هستیم که نظم عمومی را به هم می زند و به نوعی چندش آور است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: انتظار می رود که دادستان های محترم در این بخش دقت لازم را داشته باشند چراکه به هر حال امنیت و آرامش به دست دادستان‌ها به عنوان مدعی العموم سپرده شده است که باید در این بخش دقت کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دادستان‌ها با سرعت و فوریت باید با کسانی که موجب بی نظمی در فضای مجازی می شوند برخورد کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه قانون در راستای مبارزه با رهاشدگی در فضای مجازی وجود دارد، بیان داشت: متاسفانه ما در زمینه اجرای قوانین مشکل داریم که باید برطرف شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: قوه قضائیه باید در این بخش اقدامات لازم را مدنظر قرار دهد البته پیش از آن وزارت ارشاد باید این امور را از قوه قضائیه مطالبه کند.

وی با بیان اینکه تبلیغ ولنگاری و ناهنجاری‌های اجتماعی در فضای مجازی ممنوع است، گفت: نیاز نیست تا در مجلس مجددا در این بخش قانون تصویب کنیم اما اگر مواردی جدید مطرح باشد، این کار را انجام می دهیم.

عضو کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اینکه برخی در فضای مجازی دست به بی اخلاقی، افترا و ناهنجاری اجتماعی می زنند موضوعی است که باید جلوی آن گرفته شود.

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...