نسخه چاپی

نقشه عجیب زن و مرد جوان برای سرقت از زن تنها

نقشه عجيب زن و مرد جوان براي سرقت از زن تنها

فرمانده انتظامی شهرستان قرچك از دستگیری ۲ سارقی كه با حیله و نقشه‌ی قبلی وارد منزل خانم جوانی شده و طلا و جواهرات وی را به سرقت برده بودند خبر داد.

به گزارش نما ،سرهنگ نجم الدین مرادی اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد سرقت طلا و جواهرات از یک منزل در شهرستان قرچک بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام  اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات مالباخته موفق شدند ۲ نفر سارق مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: ماموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای این افراد اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان داشت: شیوه و شگرد سارقان که یک آقا و یک خانم هستند به این ترتیب بود که سارق خانم با طرح نقشه و دوستی با خانم مالباخته و جلب اعتماد وی به منزل او نفوذ کرده و بعد از ساعاتی به بهانه خرید از منزل خارج شده و با بازگذاشتن درب منزل، سارق آقا به داخل منزل رفته و طلا‌های مالباخته را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش طلا و جواهرات سرقت شده توسط کارشناسان امر یک میلیارد ریال برآورد شده شده استt تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان اقلام مسروقه کشف و با هماهنگی مقام قضائی به مالباخته تحویل و متهمان نیز برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ "مرادی" در پایان با تاکید بر اینکه حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، یاد آور شد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جامعه 24

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...