نسخه چاپی

راز سرقت‌های سریالی از اتاق خواب ها!

سردار خرم‌نیا امروز ظهر با حضور در جمع خبرنگاران راز سرقت‌های سریالی سارقان اتاق خواب را بازگو كرد.

به گزارش نما، سردار مسعود خرم‌نیا ظهر در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت منزل به شیوه خاص که سبب نارضایتی مردم تبریز شده بود گفت: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسی‌ کردن موضوع متوجه شدند که سارقان پس از ورود به منزل با تخریب درب اتاق خواب و درب ورودي اقدام به سرقت گاوصندوق، طلاجات، پول و... لوازم منازل می‌کردند.

رئیس پلیس استان آذربایجان شرقی گفت: در این خصوص اقداماتی ازقبیل بررسی صحنه‌های سرقت، انجام تحقیقات مقدماتی، تردد جاده‌ای، افزایش گشت نامحسوس و محسوس انجام گرفت که گزارش خرید و فروش طلاجات مسروقه در یکی از زرگری‌ها به کارآگاهان واصل شد وبا تحقیقات محلی مشخص شد فردی به هویت (س-ج) ساکن تبریز نسبت به فروش طلاجات با فاکتور در چندین مرحله اقدام کرده است.

خرم‌نیا تصریح کرد: در تحقیقات معلوم شد فروشنده طلاجات یکی از سارقان مشاهده شده در صحنه‌های سرقت است بنابراین با شیوه‌های خاص پلیسی نامبرده در زرگری غافلگیرانه دستگیر شد.

وی گفت: سارق در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اتهام وارده شد که بلافاصله از محل سکونتش بازرسی لازم معمول و مقادیری اموال مسروقه از قبیل تابلو فرش، فرش، دوربین‌های فیلمبرداری، عکاسی دیجیتالی، لب تاپ، طلاجات، نقره‌جات و بدلیجات به مقدار زیاد کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی افزود: سارق در ادامه تحقیقات و پس از کشف اموال مسروقه ناچار لب به اعتراف گشود و بیان داشت با همدستی چهار نفر دیگر در حدود چهار ماه قبل از مناطق مرفه‌نشین کلانشهر تبریز با استفاده از خودرو اقدام به سرقت 13 فقره منزل کرده‌ایم که با راهنمایی وی صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه کشف و به رویت مالباختگان رسید که مورد شناسایی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: تحقیقات با جدیت کامل در جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان کماکان ادامه دارد.

سردار خرم‌نیا در خصوص آسیب شناسی این جرم بیان کرد: علت این سرقت‌ها عدم توجه مالباختگان به هشدارهای پلیسی و نگهداری طلاجات و اموال با ارزش ریالی بالا در منزل است که شهروندان باید به خاطر مصونیت بیشتر، پیام‌ها وهشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

۱۳۹۲/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...