نسخه چاپی

انصراف داوطلبانه مدیران شركت ملی گاز ایران از دریافت یارانه

عکس خبري -انصراف داوطلبانه مديران شرکت ملي گاز ايران از دريافت يارانه

سخنگوی شركت ملی گاز گفت: مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شركت ملی گاز ایران به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها انصراف دادند.

به گزارش نما ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت،‌ مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در اولین جلسه سال 1393 ، در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و حمایت از دولت تدبیر و امید برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه، به صورت داوطلبانه و با صدور اطلاعیه ای از دریافت یارانه نقدی فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها انصراف دادند.
بوجارزاده در ادامه افزود :پیش‌بینی می‌کنیم تمام شرکتهای تابعه شرکت ملی گاز ایران ، به صورت خودجوش و داوطلبانه انصراف‌هایشان را اعلام کنند که ما در سایت شرکت ملی گاز ایران اعلام می‌کنیم.
وی گفت: شرکت ملی گاز ایران به منظور کمک به دولت در جهت ارتقاء خدمت به مردم، کاهش تورم و تقویت تولید اولین گام را در مجموعه نفت برداشته است امیدوارم سایر همکاران در صنعت نفت و مردم نیز در این راستا دولت را یاری کند.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: این شرکت از همکاران و سایر کسانی که برایشان امکان پذیر است نیز دعوت می نماید در این امر ملی و خیرخواهانه مشارکت کنند.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...