نسخه چاپی

همین الان مردم با چراغ روشن به دنبال احمدی نژاد می گردند

عکس خبري -همين الان مردم با چراغ روشن به دنبال احمدي نژاد مي گردند

باتوجه به پراكندگی كه بین اصولگرایان وجود دارد شاید احمدی نژاد بتواند فضای جدیدی درست كند .

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری آریا، سيدرمضان شجاعي کياسري عضوفراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي درباره بازگشت احمدي نژاد به قدرت گفت:همين الان مردم با چراغ روشن به دنبال احمدي نژاد مي گردند چراکه يارانه ها براي مردم يک لذت و شيريني داشته است اما به نظر مي رسد مردم در همين حد هم قانع بوده اند که يارانه را دريافت کنند البته اگر خوب عمل نشود به طور حتم خسارات جبران ناپذيري به بار مي آورد.
وي افزود:درحال حاضر زود است که بگوييم احمدي نژاد براي به قدرت رسيدن شانس دارد درواقع گذشت زمان اين مساله را مشخص مي کند.
اين نماينده مجلس تاکيد کرد:باتوجه به پراکندگي که بين اصولگرايان وجود دارد شايد احمدي نژاد بتواند فضاي جديدي درست کند .
وي درباره اشکالات پرداخت يارانه نيز تاکيد کرد:مجلس سازوکار مناسب و خوبي براي پرداخت يارانه ارائه داده بود که بهتر بود آن سازوکار اجرامي شد چراکهبايد در نظر داشت نمي توان مردم را به زور وادار به انصراف از دريافت يارانه کرد اين اجازه نه تنها درهيچ جاي قانون نيامده بلکه عرف هم نيست اما بايد فرهنگ سازي کرد تا کساني که نيازي به يارانه ندارند خودشان انصراف دهند.
شجاعي کياسري ادامه داد:انصراف از يارانه دو مشکل دارد اول اينکه کساني که يارانه دريافت مي کنند به عنوان فقير جامعه شناخته مي شوند و دوم اينکه کساني که يارانه نمي گيرند به نوعي از آنها حقي ضايع شده است.
وي تاکيد کرد:اگر از همان ابتدا دولت اعلام مي کرد ما يارانه را به افراد تحت پوشش کميته امداد و بهزيستي مي دهيم راحت تر بود تا اينکه از مردم اطلاعات بگيرد چراکه اينکار ممکن است از جهاتي براي مردم نگران کننده باشد.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...