نسخه چاپی

رفتن به زیارت بهانه ای برای سرقت پراید

سارقان به بهانه رفتن به زیارت حرم منور امام رضا (ع) در مشهد، یك دستگاه پراید را در خیابان بهارستان تهران به سرقت بردند.

به گزارش نما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری سه ساعته سارقان این خودرو در پلیس راه محور سمنان – دامغان در روز یکشنبه خبر داد.

سرهنگ ˈغلامرضا کاظم زادهˈ با اشاره به مشکوک شدن ماموران پلیس راه به یک دستگاه خودروی پراید فاقد مدارک شناسایی، گفت: ماموران پلیس راننده 35 ساله و زن و شوهر سرنشین خودرو را به خاطر پاسخ های ضد و نقیض به کلانتری 16 امیریه دامغان انتقال دادند.

وی با بیان اینکه هیچ گزارش سرقتی در سوابق این خودروی پراید اعلام نشده بود، اظهار داشت: با وجود نبود سابقه سرقت، ماموران با مالک خودرو تماس گرفتند و با بی اطلاعی وی از سرقت خودرو و پاسخ وی مبنی بر پارک کردن خودرو ساعاتی قبل در خیابان بهارستان تهران مواجه شدند.

وی ادامه داد: مالک خودرو پس از مراجعه به محل پارک خودرو، سرقت خودرویش را اعلام کرد.

کاظم زاده با اشاره به اعتراف سارقان با مشاهده شواهد، گفت: سارقان انگیزه جالب توجه خود از این سرقت را سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا (ع) بیان کردند.

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به تکمیل پرونده و ارجاع آن به مرجع قضایی، از شهروندان خواست ضمن رعایت اصول ایمنی و نصب تجهیزات ضد سرقت روی خودرو، خودروی خود را در مکانهای قابل حفاظت و پارکینگها متوقف کنند.

۱۳۹۳/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...