نسخه چاپی

مخفی‌گاه سارقان معتاد در گیشا لو رفت

عکس خبري -مخفي‌گاه سارقان معتاد در گيشا لو رفت

رییس كلانتری 137 نصر از دستگیری فردی كه خانه‌اش را به محلی برای تجمع سارقان محلی و معتادان تبدیل كرده بود، خبر داد.

به گزارش نما، سرگرد علیرضا یوسف‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در این باره گفت: به دنبال دریافت گزارش مردمی و اخبار واصله از منابع خبری مبنی بر اینکه محل زندگی فردی به نام «داوود» ساکن خیابان بیست و نهم گیشا تبدیل به مکانی برای تجمع سارقان محلی و معتادان شده، بررسی این موضوع در دستور کار دایره تجسس کلانتری قرار گرفت.

وی با اشاره به اطمینان از صحت گزارش واصله و دستور قضایی از شعبه 14 بازپرسی دادسرای ناحیه 2، اظهارکرد: به دستور قضایی این محل مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفت که در بازرسی از آن دو دستگاه ضبط و پخش خودرو، یک دستگاه پمپ آب‌کولر، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری، پنج بطری شیشه مشروبات‌الکلی، 120 حلقه سی‌دی غیرمجاز، 17 سانت هروئین و پنج عدد پایپ و ... کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 137 نصر با بیان اینکه پنج تن نیز به اسامی «داوود» 64 ساله، «امیر» 18 ساله، «حسن» 23 ساله، «محمد» 20 ساله و «کریم» 29 ساله دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، گفت: دستگیرشدگان در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به سرقت لوازم خودرو، معترف شدند که اموال مسروقه را پس از سرقت در پاتوق خود دپو کرده تا در وقت مشخص به مالخر بفروشند.

یوسف‌وند اضافه کرد: در این رابطه پرونده متهمان تشکیل و پس از تکمیل به دستور مرجع قضایی به همراه آنان برای بررسی تخصصی و کشف سایر جرایم و نیز شناسایی و دستگیری مالخران در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

۱۳۹۲/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...