آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/7/11|10/2/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -غلاف مشترک جمهوريخواهان و دموکرات ها در مواجحه با زنان

    اختصاصی نما/ نگاه كلینتون و ترامپ به زنان به قلم ایلكا اولیو ا كورادو

    غلاف مشترك جمهوریخواهان و دموكرات ها در مواجهه با زنان

    هیلاری كلینتون یك گام رو به جلو از ترامپ پیش افتاده است زیرا ی بحث تبعیض جنسیتی و حقوق زنان را در پیش گرفته است و چراغ فمنیسم را شروع كرده است اما از سوی دیگر حریفش پایبند به نظام پدرسالارانه ست. آنچه كلینتون تحت عنوان حقوق بشر و حقوق زنان از آن حمایت می كند، حمایت از زنان سفید پوست و طبقه متوسط رو به بالای جامعه است و اصولا پرداختن به حقوق زنان سیاه پوست، آفریقایی تبارها و مهاجران برای او از اهمیت چندانی برخوردار نیست. این تعصب را می توان در سخنرانی های دوگانه هیلاری دید و بركسی پوشیده نیست.

  • عکس خبري -کاريکاتور/دست شيطان در منطقه!
  • عکس خبري -کاريکاتور/همسفر شيمون پرز!
  • عکس خبري -گزارش تصويري/زندگي عشاير در گيلان
  • عکس خبري -سياست يک بام و دو هواي اصلاح طلبان

    اختصاصی نما

    سیاست یك بام و دو هوای اصلاح طلبان

    آنچه اظهارات ضد و نقیض اصلاح طلبان نشان می دهد حاكی از آن است كه شكاف عظیمی در میان اصلاح طلبان وجود دارد. برخی ها پروژه ی عبور از روحانی را در دستور كار قرار داده اند و می خواهند با القای "روحانی از آن ما نیست" ضعف های او كه كم هم نیستند، را بی ربط با اصلاح طلبان تلقی كنند و برخی های دیگر با نگاه به اینكه از سال 88 به بعد تقریبا می توان به این یقین دست یافت كه اصلاح طلبان هیچ گزینه ی مطلوب و محبوبی را برای انتخابات ندارند، بار دیگر از روحانی حمایت می كنند.

  • عکس خبري -تدوين طرح تحول و تشکيل مرکز مطالعات راهبردي درحوزه علميه ضروري است

    رهبرمعظم انقلاب در دیدار اعضای شورایعالی حوزه‌های علمیه:

    تدوین طرح تحول و تشكیل مركز مطالعات راهبردی درحوزه علمیه ضروری است

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: یكی از نیازهای مهم حوزه علمیه در شرایط كنونی،«تدوین طرح تحول» در حوزه و برنامه‌ریزی بلندمدت، دقیق و زمان‌بندی شده براساس این طرح تحول و اهداف مورد نظر است.

  • عکس خبري -ميراث دولت هاشمي براي دولت يازدهم/ که مسئولان نيم نگاهي هم به منافع ملي ندارند/ قراردادهاي جديد نفتي  زمينه را براي تحريم مجدد ايران در صنعت نفت فراهم مي كند

    رزاقی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما:

    میراث دولت هاشمی برای دولت یازدهم/ مسئولان نیم نگاهی به منافع ملی ندارند/ قراردادهای جدید نفتی زمینه را برای تحریم مجدد ایران در صنعت نفت فراهم می كند

    مسئولان نیم نگاهی هم به منافع ملی ندارند و سیاست های لیبرایسم كه از زمان هاشمی در كشور رواج یافت، را ادامه می دهند و بدون كوچك ترین توجهی به قانون اساسی، اقتصاد مقاومتی و مبانی نظام و..اقتصاد لیبرالیستی را به جامعه تزریق كردند و معضلات اجتماعی چون فقر و بیكاری روز به روز در جامعه افزایش یافت و هیچ جریانی مانع آن نشد..

  • عکس خبري -شكست سنگين و خروج خروج گروهک‌هاي مسلح کرد از ايران

    شكست سنگین و خروج خروج گروهك‌های مسلح كرد از ایران

    توجه به اخبار متعدد رهگیری و متلاشی‌سازی گروهك‌های تروریستی در این منطقه به دست نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای امنیتی و مرزبانان غیور كشورمان نشان از شكست سنگین طرح دشمنان ملت ایران و پیروزی قاطع جمهوری اسلامی ایران دارد. موضوعی كه می‌توان آن را نشانه بارز دیگری از تأثیر و اهمیت توان بالای دفاعی كشور و حضور مؤثر نیروهای نظامی مجهز، متخصص و باایمان در كشور دانست.

  • عکس خبري -وعده‌هاي بي‌ثمر و محبوبيت در حال سقوط روحاني/ تخريب نيروهاي ارزشي به بهانه انتخابات

    ثروتی در گفتگو با نما:

    وعده‌های بی‌ثمر و محبوبیت در حال سقوط روحانی/ تخریب نیروهای ارزشی به بهانه انتخابات

    واقعیت جامعه نشان می دهد كه الان استقبال از روحانی از 50 درصد به 30 الی 40 درصد رسیده است و ضعف عملمرد در این عدم محبوبیت چشمگیر است.

  • عکس خبري -درس عاشورا

    درس عاشورا

    این درس‌های واقعه عاشوراست كه جوانان انصارالله با كمترین تجهیزات در مقابل سنگین‌ترین و مهیب‌ترین تجهیزات دشمن صهیونیستی- سعودی مقاومت كرده و حتی در عمق سرزمین‌های آنان وحشت ایجاد می‌كنند. این محرم و صفر است كه به شیعیان فوعه و كفریا، نبل و الزهراء در سوریه قدرتی الهی می‌بخشد تا در میان تهدیدها و ترورها پنج سال بدون آب و غذای كافی و حتی با تغذیه از گیاهان در محاصره دشمن مقاومت كنند و داعش را به شهرهای خود راه ندهند. این محرم و صفر است كه سبب شده مردم بحرین در طول سال‌های گذشته در مقابل اتحاد شوم عربستان و خلیفه جلاد بحرین مقاومت كنند و تسلیم تهدیدات آنها نشوند.

  • عکس خبري -امروز نگاهباني از يادِ شهداء يک وظيفه است/هدف دشمن دورکردن مردم از عرصه جهاد ومقاومت است

    رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستادهای كنگره شهدای استانهای كهگیلویه وبویراحمد و خراسان شمالی:

    امروز نگاهبانی از یادِ شهداء یك وظیفه است/هدف دشمن دوركردن مردم از عرصه جهاد ومقاومت است

    حضرت آیت الله خامنه ای گفتند:هدف از جنگ نرم و پنهان دشمن، دور كردن مردم از عرصه جهاد و مقاومت ، بی اعتناكردن آنها به آرمانها و تصرف فضای فكری و روحی كشور است.

  • عکس خبري -  قراردادهاي جديد نفتي يا "اشانتيون نفتي برجام"

    قراردادهای جدید نفتی یا "اشانتیون نفتی برجام"

    هنری كیسینجر: اگر نفت را كنترل كنید كشورها را كنترل خواهید كرد؛ و اگر غذا را كنترل كنید، مردم را كنترل خواهید كرد.

  • عکس خبري -ابتكار يك مهره سياسي است نه اجرايي/ دولت در بخش محيط زيست کم کاري مي کند

    دكتر حسینعلی شهریاری در گفتگو با نما:

    ابتكار یك مهره سیاسی است نه اجرایی/ دولت در بخش محیط زیست كم كاری می كند

    رئیس سازمان محیط زیست بیش از آنكه یك مهره اجرائی و مدیر باشد یك مهره سیاسی است، به عبارتی ایشان این سمت را داراست چرا كه خانم است، این نگاه در دولت بود كه باید به بانوان كه نیمی از جامعه رای را در انتخابات تشكیل می دهند باید سهم داد و به آنها اطمینان داد كه در دولت بانوان هم حضور دارند.

آخرین اخبار