آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/3/23|6/12/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -چرايي اقبال کم مجلس دهم به کميسيون فرهنگي مجلس

    دكتر افتخاری تشریح كرد:

    چرایی اقبال كم مجلس دهم به كمیسیون فرهنگی مجلس

    این موضوع به جوی مربوط شود كه باعث می شود نماینده ها به سمت چند كمیسیون خاص سوق داده شوند و از توجه به برخی دیگر از كمیسیون ها باز بمانند.

  • عکس خبري -چرا توليد ملي بي‌ارج شد؟

    اختصاصی نما

    چرا تولید ملی بی‌ارج شد؟

    در این سالهایی كه رهبر معظم انقلاب اسلامی روی اقتصاد مقاومتی و اهمیت به تولید ملی تاكید دارند ما پیشرفت كه هیچ، دائم در حال مشاهده از بین رفتن تدریجی تولید داخل هستیم.

  • عکس خبري -انذاري براي خواب‌زدگي اقتصادي

    اختصاصی نما

    انذاری برای خواب‌زدگی اقتصادی

    با نگاهی اجمالی به ابلاغ سیاست‌های كلی و رهنمودهای رهبری در سالهای اخیر درخواهیم یافت، قریب به ده سال است كه ایشان با محور قراردادن مسائل اقتصادی در خرد و كلان، این مهم را به مسئولان وقت گوشزد نموده‌اند، كه برای گذر از تنگناهای پرخطر نظام باید به صورت جدی به مسائل اقتصادی توجه ویژه داشته باشیم.

  • عکس خبري -خسارت‌‌بارترين تحريف امام تحريف انقلابي‌گري ايشان است
  • عکس خبري -كارخانه هاي داخلي ديگر توان رقابت با اين حجم از واردات را ندارند

    كارخانه های داخلی دیگر توان رقابت با این حجم از واردات را ندارند

    هنگامی كه اصل ۴۴ (خصوصی‌سازی) با وجود تأكیدات مكرر رهبر معظم انقلاب انجام نمی‌شود و در برخی موارد به بدترین شكل ممكن اجرا می‌شود، نباید انتظار انتشار اخباری غیر از این داشت. واقعیت تلخی است، اما باید پذیرفت كه تعطیلی كارخانه ارج، تصویری واقعی از اوضاع تولید كشور است

  • عکس خبري -نسل مجازي

    نسل مجازی

    امروز هنگامی كه با فرزند خود در حال صحبت كردن هستیم، او صفحه لمسی گوشی خود را بالا و پایین می‌كند؛ در عین حال در ده‌ها گروه و كانال اجتماعی عضویت دارد و می‌تواند در حالی كه به سخنان پدر خود گوش می‌دهد، در همه آن گروه‌ها اظهار نظر كند و حضور فعال خود را به اثبات برساند.

  • عکس خبري -قراردادهاي جديد فروش نفت و گاز، يادآور قرارداد ننگين دارسي است/ گشايش مدنظر  رئيس جمهور، شايد گشايش در واردات کالاهاي بنجل باشد

    محمد سلیمانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما:

    قراردادهای جدید فروش نفت و گاز، یادآور قرارداد ننگین دارسی است/ گشایش مدنظر رئیس جمهور، شاید گشایش در واردات كالاهای بنجل باشد

    وزیر سابق ارتباطات در خصوص اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینكه پس از برجام هر روز یك گشایش داشته ایم گفت: اگر منظور از گشایش، گشایش واردات است؛ بله درست است؛ كالاهای لوكس و بنجل زیادی به كشور وارد می شود.

آخرین اخبار